قبول نکردن بکام برای روشن کردن مشعل المپیک

دیوید بکام اعلام کرد در مراسم افتتاحیه المپیک، مشعل بازی ها را روشن نخواهد کرد و بهتر است این کار به یک ورزشکار المپیکی سپرده شود.

عکس

ممتازنیوز: دیوید بکام اعلام کرد در مراسم افتتاحیه المپیک، مشعل بازی ها را روشن نخواهد کرد و بهتر است این کار به یک ورزشکار المپیکی سپرده شود. پیش بینی می شد دیوید بکام یکی از سه سهمیه بازیکنان بالای ۲۳ سال تیم فوتبال المپیک بریتانیا باشد. با این حال، با انتشار فهرست نهایی بازیکنان تیم فوتبال بریتانیا معلوم شد که دیوید بکام به عنوان ورزشکار در بازی های لندن غایب خواهد بود.

در چند روز اخیر رسانه های انگلیسی اعلام کردند که بکام احتمالا در مراسم افتتاحیه المپیک، مشعل اصلی این بازی ها را روشن خواهد کرد. با این حال، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس که نقش عمده ای در کسب میزبانی این بازی ها داشت، پس از تمرین لس آنجلس گلکسی در گفتگو با خبرنگاران این شایعه را رد کرد.

بکام گفت: «همواره گفته ام که وظیفه روشن کردن مشعل در ورزشگاه باید بر عهده یک ورزشکار المپیکی باشد که کارهای بزرگی برای کشورمان انجام داده و مدال طلا کسب کرده باشد.»
پیش از این، سباستین کو رئیس ستاد برگزاری المپیک ۲۰۱۲ اعلام کرده بود که دیوید بکام در بازی های لندن «دو نقش خیلی واضح» برعهده خواهد داشت.

ایسنا

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۷۱ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بکام, دیوید بکام, مشعل المپیک


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.