قبیله ای بَدَوی و آدمخوار در قلب جنگل+عکس

مجله اینترنتی برترین ها

در دل جنگل های دست نیافتنی جنوب شرق استان پاپوای اندونزی و در ۱۵۰ کیلومتری دریای آرافورا، قبیله ای به نام کرووای ساکن است. دنیای مردم این قبیله از دنیای انسان ها جداست. آنها شکارچیانی هستند که  همه با هم نسبت های فامیلی دارند و برای زنده ماندن ناچارند هرچه را که دارند با هم تقسیم کنند. قبل از اینکه در سال ۱۹۷۴ این قبیله کشف شود آنها هیچ تماسی با دنیای خارج نداشتند.

افراد قبیله در خانه های درختی زندگی می کنند که ارتفاعی بین ۶ تا ۱۲ متر دارند. هرچند ارتفاع بعضی از آنها تا ۳۵ متر هم می رسد. این خانه ها معمولا روی یک درخت ساخته می شوند ولی بعضی از خانه ها بر پایه چند درخت ساخته شده اند. این خانه ها ساکنان خود را از پشه ها، همسایگان مزاحم و (به عقیده افراد قبیله) از ارواح خبیث حفظ می کند.

قبیله ای بَدَوی و آدمخوار در قلب جنگل! +عکس

برای ساختن درخت لازم است ابتدا یک درخت محکم و قوی انتخاب شود. سپس قسمت های بالای درخت برداشته می شود. کف خانه از شاخه درست شده و اولین قسمتی است که ساخته می شود. کف را با نخل ساگو می پوشانند. دیوارها و سقف نیز از همین برگ ها ساخته می شود. خانه باید محکم باشد چون تعداد افرادی که در آن زندگی می کنند زیاد است.

به گزارش برترین ها تا به حال چندین فیلم مستند و مقاله راجع به زندگی این قبیله تولید شده است.  در سال ۱۹۹۳ فیلمی راجع به خانه های درختی و آدم خواری قبیله کرووای ساخته شد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.