قتل تازه داماد ۴ روز بعد از جشن!

جامعه

تازه داماد وقتی سراغ عروس قهر کرده رفت پای در سرنوشتی مرگبار گذاشت و به قتل رسید. بنابراین گزارش، تیم پلیس در حال ردیابی‌های گسترده برای دستگیری ناصر است تا پرده از جزئیات این جنایت بردارد.

به گزارش ایران این جنایت زمانی رخ دادکه عروس خانم ۴ روز بعد از مراسم جشن مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و به حالت قهر به خانه پدرش در فاز ۴ مهرشهر کرج رفت. شامگاه سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه سال جاری ماجرای جنایتی فامیلی به کلانتری ۲۹ کرج مخابره شد و تیمی از مأموران خود را به قتلگاه تازه داماد رساندند و با پیکر خونین فرامرز که با ضربات چاقو نقش بر زمین شده بود روبه‌رو شدند.

همزمان با حضور بازپرس ویژه قتل تیمی از کارآگاهان به تجسس‌های میدانی پرداختند و پی بردند قربانی تازه داماد بوده و چون همسرش به نام «سارا» به حالت قهر نزد خانواده‌اش رفته بود به سراغش رفته و قربانی خشم برادرزن شده است. «سارا»که در صحنه جنایت حضور داشت و باور نمی‌کرد ۴ روز بعد از ازدواج شوهرش کشته شده باشد تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «بلافاصله بعد از عروسی بر سر مهریه اختلاف پیدا کردیم و من وقتی نتوانستم تحمل کنم از خانه قهر کرده و به خانه پدرم رفتم و اصلاً تصور نمی‌کردم چنین حادثه‌ای رخ بدهد. وی افزود: شب شده بود که فرامرز به در خانه پدرم آمد خیلی ناراحت بود و با عصبانیت حرف می‌زد برادرم که در خانه بود در هواخواهی از من سراغ شوهرم رفت و این درگیری به جایی رسید که به جان هم افتادند و فرامرز با ضربات چاقوی برادرم روی زمین افتاد.

مأموران خیلی زود دریافتند قاتل کسی جز «ناصر» برادر عروس‌خانم نیست و وی با دیدن صحنه افتادن دامادشان روی زمین با وحشت پا به فرار گذاشته است. بدین ترتیب با دستور بازپرس جنایی کرج «ناصر» تحت تعقیب قرار گرفته و کارآگاهان به تحقیقاتی ویژه دست زدند و شنیدند «ناصر» که جوانی ۲۴ ساله است از گذشته با دامادشان اختلاف داشته و وقتی دعوای وی با «سارا» را دیده است به سمت وی رفته و در کمتر از ۱۰ دقیقه به قاتل فراری تبدیل شده است. سارا که ۲۰ ساله است در بازجویی‌های تکمیلی کارآگاهان گفت: اصلاً باور نمی‌کنم در کمتر از ۴ روز تنها شده باشم اگر بر سر مهریه با فرامرز دعوا نمی‌کردم هیچ وقت شوهرم کشته نمی‌شد و برادرم نیز در شرایط سخت قرار نمی‌گرفت.»

بنابراین گزارش، تیم پلیس در حال ردیابی‌های گسترده برای دستگیری ناصر است تا پرده از جزئیات این جنایت بردارد.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.