قدرتهای سلطه‌گر سعی می‌کنند خود را شکست‌ناپذیر جلوه دهند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار رئیس جمهور سریلانکا، وحدت کشورهای دوست را موجب تقویت جایگاه، افزایش قدرت و تأمین منافع ملی آنها خواندند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به القائات سیاسی و رسانه ای قدرتهای سلطه گر افزودند: آنها سعی می کنند خود را شکست ناپذیر جلوه دهند اما تجربیات ایران و سریلانکا نشان می دهد ایستادگی در مقابل استعمار و سلطه طلبان امکان پذیر است.

ایشان، حمایت سریلانکا از ملت فلسطین و احترام به حقوق مسلمانان در سریلانکا را از اقدامات قابل توجه این کشور برشمردند و از علاقه مندی و تأکید رئیس جمهور سریلانکا برای گسترش روابط استقبال کردند.

آقای ماهیندا راجا پاگسا نیز با قدردانی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در اجلاس سران عدم تعهد گفت: پیشنهاد عاری شدن منطقه خاورمیانه از سلاحهای هسته ای و سخنان جنابعالی درباره فلسطین، بسیار جالب توجه بود.
رئیس جمهور سریلانکا، با اشاره به تلاشهای این کشور برای مبارزه با تروریسم و تأمین حقوق مسلمانان این کشور گفت: مطمئنیم که با کمک شما می توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.

رئیس جمهور سریلانکا با اشاره به همکاری دو کشور در زمینه صنعت داروسازی، کشاورزی و طرحهای توسعه، ‌خواستار گسترش همه جانبه این روابط شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.