قدردانی معاون راه روستایی از مسئولان راه و شهرسازی خراسان رضوی

خبرگزای آریا- معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی با ارسال لوح از زحمات و تلاش‌های مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی تقدیر کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، سید حسین میرشفیع در نامه‌ای از زحمات و تلاش‌های مهندس ملک جعفریان معاون راه و ابنیه اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ، مهندس نجار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیشابور و مهندس حسین حسنی از کارکنان اداره راه و شهرسازی شهرستان نیشابور قدردانی کرد .
در نامه ارسالی از سوی مهندس میرشفیع آمده است : با عنایت به پیشنهاد قائم مقام محترم وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد، بدین وسیله از زحمات و تلاش های بی‌وقفه جنابعالی که در اجرای ۱۰۰ کیلومتر عملیات آسفالت رویه‌های روستایی شهرستان نیشابور موجبات آسایش، رضایت و شادمانی خاطر روستائیان عزیز را فراهم کرده‌اید، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.
وی تصریح کرده است: فعالیت صادقانه نامبردگان و همه همکاران تلاشگران در خدمت رسانی به مردم شریف روستاها، بی تردید قرین رضایت خداوند متعال و اجرا والای معنوی شده و موجبات پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم خواهد ساخت.
ذکر این نکته ضروری است که افراد تقدیر شده به زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.