قدردان تامین کنندگان امنیت و آرامش کشور باشیم

خبرگزای آریا- باید قدردان کسانی بود که منشاء آرامش و امنیت در کشور هستند و همواره تلاش کرده اند که این نظام و انقلاب حفظ شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی، امروز شنبه در جمع فرماندهان، مدیران و پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) در حسینیه ثارالله ستاد سپاه قم، گفت: امروز دنیای استکبار به واسطه حضور مقتدرانه، از سایه سپاه هم می ترسد و همواره به دنبال سوژه یابی علیه این نهاد مقدس هستند.
وی ادامه داد: خدماتی که نیروهای مسلح بویژه سپاه و بسیج  برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب انجام داده اند، قابل تقدیر است.
حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی تاکید کرد: باید قدردان کسانی بود که منشاء آرامش و امنیت در کشور هستند و همواره تلاش کرده اند که این نظام و انقلاب حفظ شود.
وی با اشاره به توطئه های بعضی از عناصر غرب گرا در دوران اصلاحات، اظهار داشت: کسانی که در آن دوران با قلم و زبانشان علیه ارزش های انقلاب و نهادهایی انقلابی همچون سپاه و بسیج مطلب می نوشتند و سخنرانی می کردند، امروز به واسطه هوشیاری مردم منزوی شده و دیگر جایگاهی در نزد مردم ندارند.

*استکبار از سپاه هراس دارد
نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که امروز دشمنان ما در سطح جهان از سایه سپاه هم هراسان هستند، اظهار داشت:نباید بگونه ای سخن گفت که به نفع دشمن و به ضرر نظام تمام شود.
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به شکل گیری مجلس نهم، اظهار داشت: آیا انشقاق ایجاد کردن در اصولگرایان بصیرت است؟ شقه کردن اصولگرایی صحیح نبود و این مسئله از سوی بعضی از اصولگرایان صورت گرفت،
عضو جامعه مدرسین حوزه یادآورشد: کسانی که با سخنانشان علیه نظام و نهادهای انقلابی، به دشمن سوژه می دهند، در ظلم دشمنان به ملت و نظام شریک هستند.
براساس گزارش روابط عمومی سپاه قم، وی در پایان با تبیین خط و مشی سیاسی امام کاظم (ع) در مقابله با دشمنان، اظهار داشت: امام راحل خط و مشی پیامبر اکرم(ص) و اجداد طاهرینش را به درستی در تحقق نظام اسلامی اجرا کرد و دل ها را شیفته خود نمود و  انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و الگویی برای ملت های به خواب رفته ارائه کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.