قدوسی:شایعات درمورد مهدوی‌کیاصحت ندارد

۰۲م اسفند ،

حسین قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد شایعاتی که مبنی بر قهر مهدی مهدوی‌کیا از پرسپولیس منتشر می‌شود، گفت:‌مهدی مهدوی‌کیا از ناحیه کمر دچار مصدومیت است و به همین خاطر در منزل استراحت می‌کند. نوع مصدومیت مهدوی‌کیا به شکلی است که برای درمان نیاز به فیزیوتراپی ندارد بلکه با استراحت و استفاده از استخر کمرش درمان می‌شود.

وی افزود: در‌ آخرین تیم پرسپولیس قبل از دیدار مقابل نفت تهران مهدوی‌کیا دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر شد. در همین چند روز اخیر او از کمرش MAR گرفته و زیر نظر متخصصان مورد معاینه قرار گرفته است. مهدوی‌‌کیا سال‌ها پیش در هامبورگ تحت عمل جراحی از ناحیه کمر قرار گرفته و بعضا چنین مشکلی برای او پیش می‌آید. او طبق صحبت پزشکان در حال استراحت و آب درمانی می‌کند تا مشکلش تشدید نشود و بتواند در آینده تمریناتش را انجام دهد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه و کادر فنی در جریان این موضوع می باشند و هیچ مشکلی وجود ندارد. همانطور که مهدوی‌کیا عنوان کرده او قصد دارد در پایان فصل با آرامش از فوتبال خداحافظی کند و به هیچ‌وجه شایعاتی که مطرح می‌شود صحیح نیست. مهدوی‌کیا حتی ۲ روز پیش حضور در برنامه تلویزیونی را به دلیل مشکلی که داشت نپذیرفت و در خانه استراحت کرد اگر او در تمرینات حضور نیافته به این دلیل است که برای درمانش به فیزیوتراپی نیازی ندارد و باید استراحت کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.