قرارداد پرسپولیس با پول بیت المال است/ صحبت های رویانیان تناقض دارد

علی حکمت گفت: سخنان مدیر عامل پرسپولیس تناقض دارد چرا که وی انجام بازی های لیگ برتر را در ماه مبارک رمضان حرام دانسته اما از پول بیت المال استفاده کرده و قراردادهای میلیاردی با بازیکنان بسته است.

علی حکمت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان سرخابی مجاز به استفاده از پول بیت المال برای خرید بازیکنان جدید هستند و استفاده از آن حلال می دانند. اما در برگزاری مسابقات لیگ برتر را در ماه رمضان را حرام اعلام می کنند.

حکمت در ادامه اظهار داشت: به نظرم برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از افطار اشکال ندارد و برخی از مرجع تقلید هم بیان کردند که اگر تمرینان بعد از افطار انجام شود مشکلی ایجاد نمی کند.

مدیر عامل صنعت نفت آبادان در خصوص حق بخش تلویزیون بیان داشت: صدا و سیما از طریق پیام های بازرگانی در آمد زیادی کسب می کند و از طریق آن می تواند مبلغ حق پخش تلویزیون را زیاد کند.

وی در ادامه بیان داشت: تیم ما حدود ۴۰۰میلیون تومان فصل گذشته حق پخش تلویزیونی از فدراسیون فوتبال دریافت کرد که به نظرم این مبلغ یک دهم هزینه هایی که ما برای تیممان داریم نبود.

وی درباره بودجه در اختیار گذاشته شده در فصل نقل و انتقالات به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال با بودجه ای که از وزارت ورزش و جوانان گرفتند ارسال با قراردادهای نجومی بازیکن جذب کردند اما تیمهای شهرستانی مانند تیم ما با بودجه ناچیز برای فصل بعد بسته شد که وزارت ورزش عدالت را در پرداخت بودجه بین تیم های دولتی رعایت نکرد.

تیم ما جز معدودترین تیم هایی است که سقف قرارداد را رعایت کرده و در حالیکه برخی از تیم ها قراردادهای نجومی با بازیکنان جدیدشان بسته اند.

وی درباره نخستین بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در لیگ دوازدهم گفت: در بازی اول ما هم مثل دیگر تیم ها شناخت خوبی از حریفمان نداریم اما به طور حتم پرسپولیس را در هوای گرم آبادان زمین گیر خواهیم کرد و اجازه امتیاز گرفتن این تیم را در شهرمان نخواهیم داد.

وی در ادامه بیان داشت: مسئولان تیم بردن پرسپولیس برایشان اهمیت دارد به خاطر همین قاسمی وزیر نفت پاداش برای اعضای تیم در نظر گرفتند که بعد از برد این بازی به بازیکنان داده می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف تیم ما در لیگ دوازهم این است که بالای جدول قرار بگیریم و یکی از سهمیه های آسیا را هم کسب کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.