قرارگاه انجمن اسلامی جبهه مبارزه با جنگ نرم است

‘حامد علامتی’ روز پنجشنبه در ‘همایش قرارگاههای مرکزی خراسان شمالی’ در بجنورد افزود: جنگ نرم بیش از همه دانش‌آموزان را تهدید می کند ما نیز در مقابله با تهاجم دشمن باید با عملیات نرم وارد مبارزه شویم.

وی گفت: دشمنان انقلاب و نظام از جنگ سخت با ایران اسلامی خسته شده بودند که دست به جنگ نرم زدند.

او با بیان اینکه انجمنهای اسلامی در سالهای گذشته با عنوان ‘خیمه معرفت’ فعالیت داشتند افزود: با توجه به جنگ نرم رویکرد این انجمنها نیز تغییر کرد و تبدیل به قرارگاه انجمن اسلامی شدند.

وی مطالبه رهبری از دستگاههای فرهنگی را پرچمداری اخلاق اسلامی دانست و با گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: صداقت، صمیمیت، مهربانی و شجاعت از صفات معلمان است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات خراسان شمالی نیز در این همایش دانش آموزان را سرمایه های اصلی کشور دانست و گفت: دانش آموزان عضور انجمنهای اسلامی در محقق کردن آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی الگو و سرآمد هستند.

‘ابوالحسن وحیدی’ به جنگ نرم اشاره و بیان کرد: هم اکنون که دشمن جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده دانش آموزان انجمنهای اسلامی باید به عنوان سرباز در این جبهه ها به مقابله برخیزند.

وی بر آموزه های دینی و معارف اسلامی در خصوص احترام به معلم نیز تاکید و بیان کرد: رابطه دانش آموز و معلم باید بر اساس ارزشهای اسلامی استوار باشد.

او افزود: متاسفانه اکنون بر اساس نگاههای غربی رابطه دانش آموز با معلم تنظیم شده که این نگاه چندان صحیحی نیست.

مسوول انجمنهای اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: در این استان ۱۲۰ انجمن اسلامی دختران و ۱۰۰ انجمن اسلامی پسران فعالیت دارند.

‘سیدعلی ارکانی فرد’ افزود: برگزاری جلسات گفتمان دینی، همایشهای سیاسی، یادواره شهدای دانش آموز و اعزام دانش آموزان به اردوهای زیارتی از جمله برنامه های انجمن اسلامی دانش آموزان است.ک/۲

۷۱۸۴/۶۲۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۳۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.