قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه سازندگی شده است

۲۳م آذر ،

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این قرار گاه برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه سازندگی شده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در دهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: یکی از بهترین راه های صیانت بخشی به سازمان پرداختن به مسائلی همچون نماز و قرآن است و با تأکید بر پرداختن به مسائل صیانت بخش مثل نماز، قرآن، معرفت، بصیرت و معنویت افزود: هدف قرارگاه برای ورود به عرصه سازندگی، کسب درآمد نیست و قرارگاه برای دفاع از ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد عرصه سازندگی و آبادانی ایران شده است.

 وی خطاب به فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه یکی از مهمترین و بهترین راه های صیانت بخشی به سازمان پرداختن به مسأله نماز است افزود: نماز و نمازگزار می تواند در عرصه سازندگی جلوه هایی اثر بخش ایجاد کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی در پایان اظهار داشت: نماز راهگشای همه امور جامعه اسلامی است واگر به نماز اهمیت دهیم می توانیم در مقابل مشکلات بایستیم.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.