قرعه کشی بین معلولان متقاضی خودروهای مناسب سازی شده

این خبر امروز یکشنبه ۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

قرعه کشی بین معلولان متقاضی خودروهای مناسب سازی شده

معاون امور توانبخشی سازمان iبهزیستی کشور از آغاز واگذاری خودروهای مناسب‌سازی شده iبه معلولان خبر داد و گفت: پس از مشخص شدن اسامی متقاضیان، خودروهای مورد نظر تحویل می‌شود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از فارس یحیی سخنگویی  با اشاره iبه آخرین اقدامات انجام شده در خصوص راه‌اندازی ترمینال مرکزی ویژه معلولان در تهران اظهار داشت: هم اکنون در دو بخش از تهران قرار است این مرکز راه اندازی شود و ون‌های مناسب‌سازی شده در اختیار معلولان قرار گیرد.
وی تصریح نمود: روش کار iبه این صورت است که معلولان با برقراری تماس با پرسنل ترمینال مرکزی و درخواست ون می‌توانند از خدمات ارائه شده در این مرکز استفاده نمایند.
سخنگویی بیان داشت: معلولان بابت استفاده از ون‌های مناسب‌سازی شده iبها‌ای را پرداخت نمی‌کنند و iبه طور رایگان از خدمات این مرکز iبهره‌مند خواهند شد.
معاون امور توانبخشی سازمان iبهزیستی کشور ادامه داد: در حال حاضر شهرداری تهران نیز iبه دنبال افتتاح پایانه مسافربری معلولان در میدان صادقیه است که پیش‌بینی می‌شود با افتتاح این پایانه نیز سطح خدمات iبه شهروندان در بخش حمل و نقل افزایش یابد.
وی تأکید نمود: در چند روز آینده قرعه‌کشی بین معلولان متقاضی خودروهای مناسب‌سازی شده با حضور NGOها و همچنین نماینده‌ای از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می‌پذیرد.
سخنگویی بیان داشت: در این مرحله قرار است ۴ هزار و ۷۰۰ خودروی مناسب‌سازی شده در اختیار معلولان واجد شرایط قرار گیرد و در صورتی که با منع ورود خودروهای مناسب‌سازی شده روبرو شویم از خودروهای داخلی استفاده خواهیم نمود.
معاون امور توانبخشی سازمان iبهزیستی کشور افزود: iبهزیستی بنا دارد مابه‌ التفاوت نقدی ۳ ماهه دوم سوخت معلولان را در چند روز آینده iبه حساب آنها واریز کند iبه طوری که ۴۵ هزار نفر از معلولان از این تسهیلات iبهره‌مند خواهند شد.
وی در پایان خاطر نشان نمود: معلولان استان تهران ماهیانه ۱۵هزار تومان و سایر استان‌های دیگر ماهیانه ۱۰ هزار تومان از مابه‌التفاوت نقدی سوخت iبهره‌مند خواهند شد.

یکشنبه ۷ آبان   ۱:۴۳

منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسین شاهمیرزائی:

    تقاضای واگذاری یک دستگاه ماشین تمام اتومات برای خودم که معلول هستم استدعا دارم در قرعه کشی شرکت داده شپید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.