قرعه کشی رقابتهای تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۲ انجام شد

مراسم قرعه کشی رقابتهای تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۲ لندن دقایقی پیش برگزار شد و نوشاد عالمیان و ندا شهسواری حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در قرعه کشی رقابتهای انفرادی بخش مردان نوشاد عالمیان با رنکینگ ۷۷ که در سید ۳۲ با دو بازیکن دیگر از کره شمالی و اکراین مشترک بود اما  بازیکن کره شمالی قرعه را با شانس برد تا از دور دوم به مصاف حریفان خود برود .
 
در مرحله مقدماتی مایوسی آگبتولگو از توگو با رنکینگ ۱۲۲۱ به مصاف جوستین هان بازیکن چینی الاصل استرالیا با رتبه جهانی ۳۸۶ خواهد رفت  و برنده بازی آنها به مصاف نوشاد عالمیان می رود در صورت پیروزی عالمیان در اولین دیدار، در بازی دوم خود مقابل تانگ پنگ با رنکینگ جهانی ۳۱ از هنگ کنگ قرار می گیرد .
 
در قرعه کشی انفرادی رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن در بخش زنان ندا شهسواری اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز مقابل بازیکنی از نیجریه به میدان می رود ، او با رنکینگ ۴۹۱ در بازی نخست باید به مصاف اوشونایکه با رنکینگ جهانی ۲۹۲ از نیجریه برود . برنده این بازی مقابل بازیکنی از ایتالیا قرار خواهد گرفت .
 
رقابتهای تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۲ لندن با حضور ۶۹ بازیکن مرد و ۶۹ بانوی راکت به دست برگزار از هفتم مرداد  ماه آغاز می شود . بازیکنان در چهار مرحله قرعه کشی شدند  در پیکارهای انفرادی بازیکنان در مرحله مقدماتی ( ۲۱ بازیکن آخر سیدگذاری ) ، دور اول ( ۱۶ بازیکن سوم سیدگذاری ) ، دور دوم ( ۱۶ بازیکن دوم سیدگذاری ) و دور سوم ( ۱۶ بازیکن برتر المپیک ) تقسیم شدند که با یکدیگر جدال خواهند کرد./مح
 
 
 
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.