قسمت جدید بتمن(The Dark Knight Rises) دوازده کشته داد

قسمت جدید بتمن(The Dark Knight Rises) دوازده کشته داد

به نوشته ظهور۱۲ » به گفته مقامات آمریکایی دست کم دوازده نفر در حمله بامداد امروز جمعه ۲۰ ژوئیه (۳۰ تیر)، در سینمایی در دنور آمریکا، که فیلم جدید بتمن “شوالیه سیاه برمی‌خیزد” را نمایش می‌داد، کشته شده‌اند.

آمار کشته شدگان ابتدا چهارده نفر اعلام شد و گفته شد از این میان ده نفر آنها بلافاصله و در محل حمله و چهار نفر دیگر نیز در بیمارستان جان باخته‌اند علاوه بر این حدود ۵۰ تن نیز در این حادثه زخمی شده‌اند. شاهدان عینی می‌گویند فردی که ماسک ضد گاز داشته در میانه فیلم با ورود به سالن سینما به روی حاضران آتش گشوده است. به نظر می‌رسد او از گاز اشک‌آور نیز استفاده کرده است. یکی از شاهدان عینی گفته است که فرد مسلح سراپا سیاه پوشیده بوده، کلاهخود ضدشورش بر سر و جلیقه ضد گلوله نیز بر تن داشته است.

بعضی گزارش‌ها از تنها نبودن فرد مسلح مسئول در این حمله خبر داده‌اند. اف‌بی‌آی، که به همراه پلیس محلی مشغول تحقیق درباره این حمله است، می‌گوید شواهدی از این که این حمله عملی تروریستی بوده باشد در دست نیست. تماشاگران می‌گویند در ابتدای حمله تصور کرده‌اند که با یک شوخی سر و کار دارند و یا این که صدای شلیک بخشی از جلوه‌های ویژه نمایش فیلم است. محل حادثه تخلیه شده است تا پلیس نسبت به خنثی‌سازی بمب‌های احتمالی اقدام کند. پلیس همچنین از بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داده است. پس از قتل عام دانشگاه فنی ویرجینیا در سال ۲۰۰۷، حمله امروز بدترین حادثه تیراندازی آمریکا در سال‌های اخیر است.

tags

,Batman, FBI, The Dark Knight Rises مستقیم, The Dark Knight Risesکم حجم, اخبار The Dark Knight Rises, اخبار حوادث, اخبار داغ, اخبار روز ایران و جهان, اف بی آی, بتمن, بتمن ۱, بتمن ۲, بتمن ۳, بتمن ۴, بتمن ۵, بتمن ۶, بتمن ۷, بتمن ۸, بتمن The Dark Knight Rises, بتمن جدید, خبرهای جنجالی, دانلود The Dark Knight Rises, زیرنویس The Dark Knight Rises, سری جدید بتمن, عکس بتمن, فیلم های هالیوودی, قسمت جدید بمتن, پوستر بتمن

تاریخ ۳۱ تیر      

تعداد بازدید ۴      

موضوعاتاخبار حوادث,اخبار روز ایران و جهان

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.