قسمت سوم «هابیت» ساخته می‌شود + فیلم

به گزارش خبرآنلاین، این سه استودیو و پیتر جکسون، معمار این مجموعه سینمایی روز دوشنبه اعلام کردند پروژه «هابیت» که پیش‌درآمدی بر سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» است و ابتدا قرار بود در قالب دو فیلم به پرده سینماها راه پیدا کند، قسمت سوم هم دارد.
 

گفته می‌شود سومین فیلم «هابیت» تابستان ۲۰۲۴ اکران می‌شود. «هابیت: یک سفر غیرمنتظره» ۱۴ دسامبر امسال و دومین فیلم با عنوان «هابیت: رفت و برگشت» ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها می‌رود.
 

پیتر جکسون کارگردان فیلم‌های «هابیت» در بیانیه‌ای گفت: «من، فران والش و فیلیپا بوینز با دیدن نسخه‌ای از فیلم اول و بخش‌هایی از فیلم دوم از کار انجام شده بسیار راضی هستم. غنای داستان «هابیت» همین طور بعضی صحنه‌های استفاده‌نشده ما را با این سئوال ساده مواجه کرد: می‌توانیم داستان دیگری را هم تعریف کنیم؟ و پاسخ ما در مقام فیلمسازان همین طور طرفداران به سادگی این بود: بله.»
 

کارگردان برنده اسکار ادامه داد: «ما با توان بازیگران و شخصیت‌هایی که به آن جان داده‌اند آشنا هستیم. می‌دانیم داستان چقدر می‌تواند جالب و جذاب باشد و در نهایت و از همه مهم‌تر می‌دانیم اگر این ماجرای پیچیده و فوق‌العاده را کامل بیان نکنیم، بخش زیادی از داستان بیلبو باگینز، دورف‌های اربور و نبرد دل گولدور ناگفته باقی می‌ماند. خوشحالم نیولاین، مترو گلدوین مه‌یر و برادران وارنر به یک اندازه برای ادامه دادن این داستان در قالب سه فیلم مشتاق هستند.»
 

جکسون بخش‌هایی از اولین فیلم «هابیت» را ماه پیش در گردهمایی کامیک-کان در سن دیگو به نمایش گذاشت.
 

مارتین فریمن در دو فیلم «هابیت» که به طور همزمان در نیوزیلند فیلمبرداری شدند، نقش بیلبو باگینز را بازی می‌کند و اورلاندو بلوم، اندی سرکیس، الایجا وود، هوگو ویوینگ، ایان مکلن و کیت بلانشت نقش‌های خود را در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» تکرار کرده‌اند.
      

داستان رمان «هابیت» نوشته جی آر. آر. تالکین ۶۰ سال پیش از «ارباب حلقه‌ها» روی می‌دهد. بیلبو که یک هابیت است و در «سرزمین میانی» زندگی می‌کند، برای پیدا کردن گنجینه دورف‌ها اجیر می‌شود، گنجینه‌ای که اکنون در اختیار یک اژدها به نام اسموگ است. او در طول راه حلقه را که در دست گولوم است، پیدا می‌کند. این رمان اولین بار سال ۱۹۳۷ منتشر شد.
 

پیتر جکسون سال ۲۰۰۴ برای فیلم «بازگشت پادشاه» آخرین بخش سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» برنده سه جایزه اسکار شد. این فیلم درمجموع ۱۱ جایزه اسکار دریافت کرد.
 

مجموع فروش سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» شامل «یاران حلقه»، «دو برج» و «بازگشت پادشاه» حدود سه میلیارد دلار بود.
 

هالیوود ریپورتر / ۳۰ ژوئیه / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸
 

دانلود خبر ساخت سومین فیلم هابیت   دانلود خبر ساخت سومین فیلم هابیت


خبرآنلاین

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. مجتبی محمد رضایی ازندریانی:

    خیلی فیلم خوبیه دوستش دارم

  2. مجتبی محمد رضایی ازندریانی:

    باز دم غربی ها گرم با این فیلم ساختنشون …بی صبرانه منتظریم هابیت سه با هیجان بیشتر بیایی

  3. حمید:

    خیلی فیلم خوبی بود ودوست دارم قسمت سومش رازودتر ببینم چون صبرم تموم شده.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.