«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در جمع پرفروش‌های امیرکبیر

به گزارش خبرنگار مهر، موسسه انتشارات امیرکبیر چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را در حالی پشت سر گذاشت که کتاب «شازده کوچولو» نوشته آنتوان دو سنت اگزوپری با ترجمه محمد قاضی، رکورد فروش را در غرفه بزرگسالان و کودک و نوجوان موسسه انتشارات امیرکبیر زده است و این موسسه در تدارک تجدید چاپ آن نیز بر آمده است.

همچنین ویرایش جدید از رمان «صد سال تنهایی» مارکز به همراه رمان «قلعه حیوانات» جرج ارول، «عقاید یک دلقک» هاینریش بل و «من و کودک من» همچنان در صدر پرفروش‌های بخش کودک و نوجوان قرار گرفته است.

از سوی دیگر بخش کودک و نوجوان این موسسه نیز که امسال به ارائه رمان‌های شاخص این موسسه پرداخته است در روز گذشته با فروش قابل توجه رمان شازده کوچولو مواجه شد.

در کنار این اثر، آثاری چون «من نبودم»، «عروسک پدر» و «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» نیز در زمره آثار پرفروش این بخش از این موسسه قرار داشتند.

مجموعه قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب سال گذشته نیز از جمله پرفروش‌ترین آثار زنده‌یاد مهدی آذریزدی در نمایشگاه کتاب بود که به تازگی با ترجمه روسی نیز در روسیه منتشر شده است.

این در حالی است که در سه روز نخست نمایشگاه و در بخش کودک و نوجوان این موسسه نیز کتاب بزرگسالانه «صد سال تنهایی» در صدر آثار پرفروش قرار داشت.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.