قطر و عربستان هدف موشک های ایران!

۰۸خردادماه،

یک وب پایگاه اینترنتی اطلاعاتی و امنیتی در آمریکا مدعی شد که ایران اخیرا سکوهای آماده پرتاب موشک های دوربرد برای حمله به مراکز نفتی قطر و عربستان در صورت حمله اسراییل یا آمریکا به ایران مستقر کرده است.

ممتازنیوز:  یک وب پایگاه اینترنتی اطلاعاتی و امنیتی در آمریکا مدعی شد که ایران اخیرا سکوهای آماده پرتاب موشک های دوربرد برای حمله به مراکز نفتی قطر و عربستان در صورت حمله اسراییل یا آمریکا به ایران مستقر کرده است.

وب پایگاه اینترنتی ” ورلد نت دیلی” در گزارشی به نقل از بعضی منابع اطلاعاتی اردنی و مصری نوشت که ایران اخیرا سکوهای پرتاب موشک به سمت عربستان و  قطر مستقر کرده است.

این گزارش شاهد ادعای خود را انتشار یافتن خبر تحویل انبوه سکوهای موشکی به سپاه در یکشنبه هفته جاری در رسانه های ایران عنوان کرد.

ورلد نت دیلی می نویسد : ایران نه تنها در صورت حمله اسراییل یا آمریکا، اسراییل را با موشک های دوربرد خود هدف قرار خواهد داد، بلکه با حمله به مراکز نفتی عربستان و قطر در نظر دارد قیمت جهانی نفت را به چند برابر افزایش دهد و این گونه دولت اوباما را در مهلکه اقتصادی قرار دهد.

منابع اطلاعاتی آمریکا به ورلد نت دیلی گفته اند از نظر آنها در صورت حمله اسراییل یا آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران، کشورهای عربستان و قطر اولین هدف هایی خواهند بود که از از سوی ایران مورد حمله قرار خواهند گرفت.

گفتنی است وب پایگاه اینترنتی ورلد نت دیلی که به انتشار یافتن خبرهای بدون منبع اطلاعاتی و امنیتی مشهور است، پیشتر نیز خبرهایی ضد ونقیض و جهت دار علیه ایران منتشر کرده که در موارد بسیاری گذر زمان دروغ بودن آنها را اثبات کرده است.

به نظر می رسد هدف اصلی انتشار یافتن چنین گزارش هایی القای پروژه ایران هراسی و اختلاف افکنی بیشتر بین ایران و عربستان و قطر باشد.

عصر ایران


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.