قطعاتی از نادرترین تلاوت های “محمد صدیق منشاوی” برروی پایگاه اینترنتی رادیو قرآن

۰۹ام بهمن ،

۵قطعه از تلاوت های نادر استاد “محمد صدیق منشاوی” که برای اولین بار از شبکه رادیویی قرآن در برنامه “مهرتابان” پخش شده است برای دریافت علاقمندان برروی پایگاه اطلاع رسانی این شبکه بارگذاری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن, برنامه مهرتابان برای اولین بار ۵ قطعه از تلاوت های شاخص استاد “محمد صدیق منشاوی” را برای شنوندگان پخش کرد که به درخواست  مخاطبان این قطعات برروی پایگاه اینترنتی رادیو قرآن قرار گرفته است.
تلاوت استاد در سوریه  آیات ۲۷ تا ۳۰ سوره لقمان ,  حمد و آیات اول و دوم سوره بقره , تلاوت سوره های اسری آیات ۷تا ۹, انشقاق ۱۶ تا آخر سوره, علق ۱ تا ۸ در سال ۱۹۵۷ میلادی در مسجد الاقصی, تلاوت سوره مومنون آیان ۲۰تا ۲۲ و سوره فجر آیه ۱ تا ۱۴ در مسجد المصطفی – دمشق و همچنین تلاوت ایشان در استان اسوان مصر از آیات ۲۰ تا ۲۴ سوره حدید  و تلاوت  آیات ۲۵ تا ۳۰ سوره روم در سوریه  پنج قطعه از تلاوت هایی است که از  استاد “صدیق منشاوی” برای اولین بار از رادیو قرآن پخش شده و برای  علاقمندان برروی پایگاه اطلاع رسانی  رادیو قرآن بارگذاری شده است.
 
برای دریافت فایل این تلاوت ها می توانید به صفحه مهرتابان در پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن به نشانی http://radioquran.ir مراجعه کنید./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.