قطعه «بیا تا حال یکدیگر بدانیم» از آلبوم «حکایت» تقدیم به مخاطبین ممتاز

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

حسین علیشاپور و برزو امیری

قطعه «بیا تا حال یکدیگر بدانیم» از آلبوم «حکایت» که چندی پیش انتشار یافت، با اجازه صاحب اثر برای دانلود در اختیار پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان قرار گرفت.

 آلبوم موسیقی «حکایت» با آهنگسازی و تنظیم برزو امیری، آواز حسین علیشاپور و همراهی گروه موسیقی ترنگ دو ماه پیش راهی بازار موسیقی کشور شد و طبق اعلام مراکز فروش این اثر، استقبال مخاطبین از این آلبوم خوب بوده است.

امیری سرپرست گروه موسیقی ترنگ دربارهٔ جزئیات این اثر گفت: «آلبوم «حکایت» هفت حکایت دارد و در آواز بیات اصفهانی ارائه شده است.»

وی در ادامه افزود: «این اثر در سال ۱۳۸۸ ضبط گردیده و سعی شده که تنظیم پولیفونی قطعه‌ها توسط گروه کر اجرا شود که می‌توان گفت اولین اثر انتشار یافته با این فرم از موسیقی می‌باشد و تمامی اشعار از خواجه حافظ شیرازی است.»

برزو امیری بیان داشت: «خوانندگی این آلبوم موسیقی را حسین علیشاپور برعهده داشته و علی قمصری تکنوازی تار و من تکنوازی کمانچه را در این آلبوم برعهده داشته‌ایم.»

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «حکایت» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

در ادامه می توانید قطعه «بیا تا حال یکدیگر بدانیم» را با شعری از حافظ و خوانندگی حسین علیشاپور از طریق پایگاه اینترنتی ممتاز دانلود نمایید.

+ دانلود قطعه «بیا تا حال یکدیگر بدانیم»

 


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.