قطع ناگهانی برنامه زنده “پیک بامدادی”

با توجه به پخش بیانات مقام معظم رهبری، این برنامه قرار بود با گزارش‌هایی که پخش می‌کند تا ساعت ۸ و ۴۳ دقیقه ادامه داشته باشد، اما این موضوع از طرف دست‌اندرکاران رادیو ایران نادیده گرفته شد و در میان پخش یک گزارش بسیار مهم، برنامه قطع شد.

 برنامه خبری «پیک بامدادی» رادیو ایران صبح دوشنبه ـ نهم مرداد ماه ـ به طور ناگهانی قطع شد.

به گزارش البرزنیوز به نقل از ایسنا، در حالی که دومین گزارش خبری ـ تحلیلی برنامه‌ی «پیک بامدادی» با موضوع حادثه در شهربازی شورابیل در حال پخش بود، ناگهان این برنامه قطع و آگهی بازرگانی از رادیو ایران پخش شد.

برنامه خبری «پیک بامدادی» هر روز چهار الی پنج گزارش تحلیلی درباره‌ی موضوعات مهم روز برای مخاطبان پخش می‌کند.

***

در پی این اتفاق خبرنگار سرویس رادیو ایسنا، گفت‌وگویی با سید حسین حسینی ـ مجری برنامه «پیک بامدادی» ـ داشت تا علت را جویا شود.

حسینی ضمن انتقاد از بی‌مسؤولیتی مدیران و دست‌اندرکاران رادیو ایران، اعلام کرد: با توجه به اینکه از روز قبل برای پخش این برنامه در زمان اضافه با مدیران رادیو ایران هماهنگ شده بود، اما متاسفانه این موضوع از طرف تهیه‌کنندگان نادیده گرفته شد؛ در حالی که ساعت هشت و ۳۵ دقیقه صبح در حال پخش گزارشی بودیم، قطع شد.

وی ادامه داد: با توجه به پخش بیانات مقام معظم رهبری، این برنامه قرار بود با گزارش‌هایی که پخش می‌کند تا ساعت ۸ و ۴۳ دقیقه ادامه داشته باشد، اما این موضوع از طرف دست‌اندرکاران رادیو ایران نادیده گرفته شد و در میان پخش یک گزارش بسیار مهم، برنامه قطع شد.

حسینی با اعلام اینکه قطع ناگهانی برنامه و گزارش با واکنش منفی مخاطبان این برنامه روبه‌رو شده است، افزود: مخاطبان این برنامه با ارسال پیامک در اعتراض به این اتفاق، آن را بی‌احترامی به شنونده تلقی کردند.

به گزارش ایسنا، قطع ناگهانی برنامه‌های رادیو و تلویزیونی بدون اطلاع‌رسانی قبلی که اغلب به دلیل فشردگی جدول پخش شبکه‌ها اتفاق می‌افتد، نه تنها مخاطب را نسبت به آن برنامه‌ی خاص بی‌اعتماد می‌کند بلکه در نهایت سلب اعتماد مخاطبان از کل رسانه را موجب می‌شود.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.