قلعه‌نویی:همین که علیپور درمورد من حرف می‌زند نشان می‌دهدسالم کارمی‌کنم/یک هافبک ویک مدافع می‌خواهیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی استقلال می‌گوید تیمش به چهار قسمت تقسیم شده است.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال بعد از باخت تیمش مقابل نفتون گفت: «در این مدت به بازیکنانم فشار آورده‌ام. می‌خواستم یک سری از بازیکنان جوان را در این مسابقه ببینم. البته ما باخته‌ایم و وقتی می‌بازی یعنی عملکردت خوب نبوده. اینکه بازیکنان جوان مصاحبه کنند و بگویند می‌خواهند مشکل استقلال را حل کنند، در این حد نیستند که مشکل تیم را حل کنند. آن ها باید در شرایط مسابقه خودشان را نشان بدهند.»
قلعه‌نویی که تعدادی از بازیکنانش را به تیم ملی داده گفت: «استقلال به چهار قیمت تقسیم شده است. یک بخش مصدومان ما می باشند، یک بخش در تیم ملی امید می باشند، یک بخش در تیم ملی بزرگسالان می باشند و یک عده هم ما هستیم که در تمرینات حضور داریم. باید با همین شرایط ادامه بدهیم.»
او در مورد لیست ورودی و خروجی تیمش هم گفت: «من هیچ لیستی نداده‌ام. البته یک هافبک خارجی می‌خواهیم و باید یک دفاع راست هم جذب کنیم. در نیم فصل عجیب نیست که بازیکنی جذب یک تیم شود.» سرمربی استقلال در مورد صحبت‌های علیپور که گفته بود پرونده‌های مربوط به قلعه‌نویی را بررسی می‌کند گفت: «همین که علیپور در مورد من حرف می‌زند نشان می‌دهد سالم کار کرده‌ام. من از خدایم است که به این مسائل رسیدگی شود.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.