قلعه‌نویی: اهالی کوفه صبورتر باشند/ بازیکنان بارسلونا هم اندازه استقلالی‌ها پیشنهاد ندارند!

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از برد تیمش مقابل ذوب‌آهن به کنفرانس مطبوعاتی رفت و لابه‌لای جملاتش بارها از هوادارانی که فرهاد مجیدی را تشویق کرده بودند انتقاد کرد. قلعه‌نویی که به این هواداران لقب «اهالی کوفه» را داده بود، گفت: «آقایان اهل کوفه باید کمی صبورتر باشند. البته همه تماشاگران ما این‌طوری نبودند. معدود بودند افرادی که با رفتارشان موفقیت استقلال را به تاخیر می‌اندازند. البته آن‌ها در نهایت کاری را پیش نمی‌برند و فقط موفقیت استقلال را عقب می‌اندازند. هاشم بیک‌زاده که در موردش این‌طوری صحبت می‌کنند، بازیکن روی زمین مانده نبود. دو فصل در تیم قهرمان لیگ برتر بوده. بچه‌های ما هنوز پول نگرفته‌اند. از خود من گرفته تا کادر سرپرستی و بقیه، فقط به عشق استقلال است که این‌جاییم‌. وقتی ما به عشق استقلال اینجا هستیم، بهتر است که اهالی کوفه هم صبوری کنند.»

قلعه‌نویی ادامه داد: «البته امروز جو ورزشگاه خوب بود و من از آن راضی‌ام. جا دارد از حاج آقا عرب رئیس کانون مشوقین استقلال که شرایط را در دست داشتند و کاری کردند که فقط تیم تشویق و حمایت شود، تشکر کنم.(عرب به همراه دو نفر دیگر در سالن کنفرانس نشسته بودند).»

قلعه‌نویی در مورد مسابقه هم گفت: «امروز در حملات موفق بودیم. شرایط خوب بود. خودم از تیم راضی‌ام اما هنوز ایده‌آل نشده‌ایم.»

سرمربی استقلال در مورد شایعه جدایی چند بازیکن تیمش هم گفت: «این‌قدر که روزنامه‌ها از پیشنهادهای بازیکنان استقلال می‌نویسند، بازیکنان بارسلونا هم پیشنهاد ندارند! یک طوری نوشته بودند که من فکر کردم فردا که به تمرین بروم هیچ کسی نیست و خودم باید تمرین کنم. اما به تمرین رفتم و دیدم هم فریدون زندی هست، هم بقیه.»

او در مورد وضعیت مجتبی جباری هم گفت: «جباری هم از وضعیت دلخور نیست. او باید بدنسازی‌اش را تکمیل کند تا به تیم اضافه شود. در بحث کاپیتانی هم دیدید که همه بزرگواری کردند.»

سرمربی استقلال در پایان خاطره‌ای از گذشته تعریف کرد: «زمان مدیریت آقای اولیایی برای مسابقات آسیایی به خارج از کشور رفته بودیم و آقای اولیایی با خودش ۵۰ هزار دلار پول آورده بود. او موقع برگشت ۴۰ هزار دلار با خودش برگرداند. تیم در آن مسافرت اضافه بار داشت و باید ۲ هزار دلار می‌داد اما آقای اولیایی این پول را نداد و ما مجبور شدیم خودمان آن پول را بدهیم. آن زمان که بحث پول مطرح نبود، رفاقت‌ها در تیم بیشتر بود.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.