قلعه‌نویی به خاطر این تصاویر، برهانی را اخراج می‌کند؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – آرش برهانی پس از تعویض در مسابقه راه‌آهن – استقلال، به کلمن تیمش لگد زد.
عکس‌ها: علیرضا کرمی

به گزارش ممتاز؛ برهانی زمانی که در جریان مسابقه استقلال – راه‌آهن تعویض شد، به کلمن مقابل نیمکت لگد زد که این موضوع حاشیه‌هایی به دنبال داشت. قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پس از این مسابقه اعلام کرد این صحنه را ندیده و در صورتی که مطمئن شود برهانی چنین کاری کرده، تا زمانی که سرمربی استقلال است، برهانی حق حضور در این تیم را نخواهد داشت.
امروز صبح روزنامه خبرورزشی به عنوان تنها رسانه، تصاویری از صحنه لگد زدن برهانی به کلمن تیم استقلال را منتشر کرد تا همه مطمئن شوند که آرش واقعا چنین کاری انجام داده است. البته برهانی هم در مصاحبه‌اش اعلام کرده که به خاطر گل نزدن و مفید نبودن برای استقلال عصبانی بوده و به همین سبب به کلمن لگد زده است.
قلعه‌نویی هم در حاشیه تمرین امروز استقلال در مصاحبه با خبرنگار مهر گفت: «برای من فیلم مهم است و از دیگر مربیان که پرسیدم به من گفتند چنین چیزی نبوده ولی تعجب می‌کنم که بعضی‌ها در حال شیطنت کردن می باشند و می‌خواهند تیم ما را به هم بریزند. من به برهانی گفتم تنها امروز به تمرین نیاید تا فیلم بازی را ببینم تا همه چیز مشخص شود ولی تا زمانی که تصمیم نگیریم ممنوع التمرین نیست.»
با صحبت‌هایی که قلعه‌نویی در تمرین امروز انجام داده به نظر می‌رسد که نظر او نسبت به اخراج برهانی عوض شده و قصد ندارد که مهاجم تیمش را اخراج کند. شاید این تغییر تصمیم به این سبب باشد که استقلال کمبود بازیکن دارد و طی هفته‌های قبل خود قلعه‌نویی بارها این موضوع را مطرح کرده که به سبب کمبود بازیکن، مجبور شده تمرینات تیم را با تعداد کمی بازیکن برگزار کند. به هر حال در چنین شرایطی حتی آرش برهانی هم می‌تواند برای استقلال بازیکن مثمر ثمری باشد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.