قلعه‌نویی: به خاطر پرسپولیس بزرگ ایران قبول کردم بازی عقب بیفتد / خدمت شریفت عرض کنم که با شما موافق نیستم!

امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل راه آهن در کنفرانس خبری شرکت کرد. خبرنگاری از قلعه‌نویی دلیل اعتراض‌هایش به داوری را پرسید که وی گفت: «این کارها جزو شیرینی مربی‌گری است. بالاخره در یک بازی فشار زیادی به ما وارد می‌شود و این مسائل طبیعی است اما داور در این بازی به همه صحنه‌ها نزدیک بود و در قضاوت خوبش اشتباه تاثیرگذاری نداشت.»

او درباره تغییر مکان بازی تیمش با راه‌آهن و همچنین زودتر برگزار شدن دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته آینده گفت: «دلیل اینکه بازی ما با پرسپولیس نیم ساعت زودتر آغاز می‌شود این است که می‌خواستیم به احترام تیم بزرگ پرسپولیس ایران به هوادارانش و اینکه این تیم باید برای بازی با الهلال انجام شود، پذیرفتیم که این بازی زودتر برگزار شود. اینجا دیگر بحث پرسپولیس ایران است و ما باید این کار را انجام می‌دادیم. اما برای بازی این هفته، بحث سرگروهی بود و قبول نمی‌کردیم که مسابقات همزمان نباشند.»

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه درباره اقدام تعدادی از هواداران خود که در ورزشگاه بنری را با عنوان “۲۲ روز مانده به بازگشت قلعه‌نویی به استقلال” روی دست گرفته بودند گفت: «من هر وقت با هر تیمی به تهران آمده‌ام، هواداران لطف داشته‌اند. ولی قرار نیست به استقلال برگردم و با کسی صحبت نکرده‌ام.»

همچنین خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت: «خدمت شریف شما عرض کنم…» که قلعه‌نویی به او گفت: «در طول این ۳۰ سال برای اولین بار است که کسی به من می‌گوید خدمت شریفتان عرض کنم. به هر حال بزرگوار، من قسمت اول حرف‌های شما را قبول دارم ولی خدمت شریفت عرض می‌کنم که با شما موافق نیستم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.