قلعه‌نویی: مخالف رفتن تیموریان و منتظری بودم/ نمی‌دانم باید کدامیک از مشکلات استقلال را بگویم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی می‌گوید با جدایی بازیکنان از استقلال، این تیم ضرر می‌کند.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین تیمش گفت: «فیلم بازی نفت و مس را دیدم که کیفیت زمین مس خوب نیست. امیدوارم کیفیت این زمین را برای مسابقه استقلال – مس بالا ببرند. این زمین، مشکل اصلی ما در مسابقه با مس است. البته ما مشکلات زیادی هم داریم که نمی‌دانم باید کدام یک را بگویم.»
خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید برای بازی با مس کدام بازیکن تیم را در اختیار ندارید؟ که او گفت: «بهتر است بپرسید کدام بازیکن را در اختیار دارم. محروم و مصدوم زیاد داریم. تیموریان و اولادی محروم هستند و جمشیدیان و کبه و حیدری هم مصدوم‌اند.»
او سپس در مورد رفتن تیموریان به لیگ قطر گفت: «من از این موضوع بی‌خبرم. باید به باشگاه بروم و ببینم چه خبر است. من مخالف جدایی تیموریان هستم. او یک بازیکن فنی و با اخلاق است. تصمیم‌گیری در مورد این موضوع برعهده من نیست ولی دوست دارم تیموریان در استقلال بماند. من مخالف جدایی منتظری و تیموریان بودم. با رفتن این بازیکنان، متضرر می‌شویم. نبودن این بازیکنان ما را دچار مشکل می‌کند. الان غلام‌نژاد و خسرو حیدری هم نیستند و نمی‌دانم که در دفاع راست باید کدام بازیکن را بازی بدهم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.