قلعه نویی:کار من در تراکتورسازی از سال بعد شروع می شود/ مطمئنم در دربی اصفهان تبانی نمی شود

مرتضی رضایی_امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در گفت و گویی اختصاصی باخبرآنلاین در مورد دو هفته پایانی لیگ برتر حرف زد.به عقیده او و برخلاف شایعاتی که در خصوص بازی سپاهان و ذوب آهن شنیده می شود هرگز در این بازی تبانی نمی شود و هر نتیجه ای که در این بازی اتفاق بیفتد بعد فنی دارد.

دو هفته پایانی رقابت های لیگ برتر حساسیت زیادی را به همراه دارد.تیم شما در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و سه امتیاز کمتر از سپاهان.فکر می کنید چه اتفاقی در این دو هفته می افتد؟آیا تراکتور می تواند برای نخستین بار قهرمان رقابت های لیگ برتر شود؟

قبول دارم که در این دو هفته رقابت حساس است.اما باید بگویم که ما به بازی های خودمان فکر می کنیم.به عقیده من بازی با مس سرچشمه سخت ترین بازی ما در لیگ برتر است.اگر بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم می توانیم امیدوار به هفته پایانی باشیم.

در حال حاضر شرایط تیم چطور است؟کسب سهمیه آسیایی به نظر راضی کننده بوده است.
راستش همه چیز خوب است و مسئولان قول داده اند که قرار است یک بودجه ای به تیم تزریق کنند.اما تا الان اتفاقی نیفتاده است.ولی من به عشق مردم آذربایجان کارهایم را انجام می دهم.

جعفری اعلام کرده که توافقات انجام شده و امیر قلعه نویی فصل آینده هم درتراکتور سازی می ماند.

من خودم علاقه زیادی دارم که درتبریز بمانم.به نظر من کار ما از سال آینده در تراکتورسازی شروع می شود.من می خواهم تیمی ببندم که در حد و اندازه مردم آذربایجان باشد.دوست ندارم تراکتورسازی به لیگ قهرمانان آسیا برود تا زنگ تفریح باشد.در ضمن باید شرایط فراهم شود تا در لیگ هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.من دو شرط گذاشته ام که در صورت عملی شدن این دو شرط در تراکتور می مانم.

دربی اصفهان و شایعات زیادی که در مورد این بازی شنیده می شود چند روزی است که در مطبوعات مطرح است.با توجه به ناپاکی فوتبال ما فکر می کنید چه اتفاقی در این بازی می افتد.
من دوسال در اصفهان کار کرده ام.یک سال هم با ابرهیم زاده در تیم ملی بوده ام.با توجه به شناختی که از دو باشگاه دارم فکر می کنم هر نتیجه ای که در این بازی رقم بخورد فنی است.من مطمئن هستم که هیچ تبانی در کار نیست.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امیر قلعه نویی را به دلیل شکایت خبرنگاران ۵ میلیون تومان جریمه کرده است.

دستشان درد نکند.من قبلا حرف هایم را در این مورد زده ام.اگر ۵۰۰ میلیون تومان هم جریمه می کردند پرداخت می کردم.

به عنوان سوال آخر نظر شما در مورد منع حضور دروازه بان های خارجی در لیگ برتر چیست؟
به نظر من باید در این زمینه کارشناسی شود.مسئولان باید نظر باشگاه ها را هم در این زمینه می پرسیدند.من فکر می کنم حضور خارجی ها در لیگ برتر می توانست به رشد فوتبال ما کمک کند.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.