قلعه نویی:کسی به هواداران خط نداده بود که مجیدی را تشویق کنند/ رسولی نژاد نظرش را گفته است اما مسائل فنی به کادر فنی بر می گردد

به گزارش خبرآنلاین؛واکنش امیر قلعه نویی پس از شکست مقابل سایپا این بود:«در نیمه اول افتضاح بودیم.»او این را گفت و ادامه داد:«البته در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم کمی بهتر شدیم اما باید بگویم که در همه خطوط و ساختار دفاع و حمله مشکل داریم.باید هر چه سریعتر این مشکلات را برطرف کنیم.»
او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید چه زمانی این مشکلات برطرف می شود این واکنش را نشان داد:« این موضوع متر ندارد و زمان می‌برد. در مجموع ما خوب نیستیم و پس از گلی که خوردیم بی‌هدف بازی کردیم.»
پس از خوردن گل دوم از سایپا بود که از روی سکوها نام فریاد مجیدی به گوش رسید.اما اظهار نظر قلعه نویی درباره این اتفاق:« این موضوع پس از گل اتفاق نیفتاد و از قبل از بازی آغاز شده بود.مردم حق اظهارنظر دارند و باید حرفشان را بزنند. ما نمی‌توانیم با آنها برخورد کنیم. آنها علاقه داشتند و هیچ‌کس هم به آنها خط نداده بود.»
او در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌ترسد اتفاق سال گذشته پرسپولیس برای او رخ دهد، گفت:« برای من مهم نیست سال گذشته چه اتفاقی رخ داد من کار خودم را می‌کنم و گناه کسی را نمی‌شویم که بگویم خط داده‌اند. ما باید آنقدر خوب بازی کنیم که مردم لذت ببرند. اعتراض‌ها زیاد مهم نیست و مردم هرچه دل‌شان می‌خواهد می‌توانند بگویند و نظرشان را بدهند.»
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی براینکه رسولی‌نژاد رئیس هئیت مدیره استقلال گفته که باید مهاجم بیشتری جذب می‌کردند و او موافق آمدن مجیدی بود، گفت:« مسائل فنی به کادر فنی برمی‌گردد. رسولی‌نژاد نظرش را گفته و اگر مشکلات تیم را برطرف کنیم این حرف‌ها طور دیگری بیان می‌شود. اگر دو اشتباه فردی نمی‌کردیم و یک بر صفر می‌بردیم شاید نظر رسولی‌نژاد عوض می‌شد.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.