قلعه نویی: باشگاه تعهدات خود را انجام نداده است

‘امیر قلعه نویی’ چهارشنبه شب در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیروزی تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تاکنون تیم را با چنگ و دندان حفظ کرده ام اما تیمی که خوب کار می کند و خوب نتیجه می گیرد باید از سوی همه مورد حمایت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مشکلی با مدیرعامل باشگاه ندارم و وی نیز در حد توان خود برای تامین منابع مالی مطمئن تلاش می کند اما برای تیمی که در حد آسیاست و حرف های زیادی برای گفتن دارد پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان آن هم سه هفته مانده به پایان رقابت ها اصلا شایسته نیست.

قلعه نویی گفت: از اینکه تیم آسیایی شده خوشحالم اما تیم همانند گذشته و اخلاقا و به خاطر مردم خوب آذربایجان در سه بازی پایانی نیز با تمام توان مقابل حریفان ظاهر خواهد شد.

وی گفت: تراکتورسازی هم اکنون به نمادی تبدیل شده و هیچ تیم جایگاهی شبیه این تیم ندارد و همه باید کمک کنند تا این تیم در آسیا آبروداری کند.

وی در خصوص بازی فردا مقابل پیروزی تهران افزود: بیش از هر چیزی به سه امتیاز بازی فردا و ماندن در کورس قهرمانی فکر می کنم و با اینکه عنوان سومی و آسیایی شدن تیم قطعی شده اما این دلیل نمی شود که بی انگیزه باشیم.

قلعه نویی در خصوص زمان برگزاری بازی ها، اظهارداشت: این حق طبیعی تراکتورسازی است که بازی هایش با تیم های صدرنشین همزمان برگزار شود و در بازی فردا که زودتر از بازی های تیم های سپاهان و استقلال برگزار می شود به نظرم باشگاه کوتاهی کرده و نامه نگاری ها به موقع صورت نگرفته است.

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پیروزی به دلیل موکول شدن پرواز این تیم به ساعت ۲۲ امشب نتوانست در کنفرانس خبری حضور یابد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که با ۵۹ امتیاز رده سوم جدول را در اختیار دارد ساعت ۱۶٫۳۰ پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان پیروزی تهران خواهد بود.

۷۲۳۳/۵۸۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۷۰۷۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.