قلعه نویی به نشست خبری نیامد/ خبرنگاران از گفتگو با باغ آبادی خودداری کردند

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام سازمان لیگ برتر قرار بود نشست خبری دیدار راه آهن شهرری – تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۴ امروز شنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر برگزار شود.

ابتدا علی دایی، سرمربی تیم فوتبال راه آهن از ساعت ۱۴ مقابل خبرنگاران نشست و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد اما در ادامه و زمانی که نوبت به امیر قلعه نویی رسید تا به پرسش‌های نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دهد، دستیارش غلامرضا باغ آبادی در جمع خبرنگاران حضور یافت.

خبرنگاران تهرانی که برای چندمین بار با خلف وعده امیر قلعه نویی روبه‌رو شدند از گفتگو با باغ آبادی امتناع کرد و بدون طرح پرسش سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر را طرح کردند. آنها خطاب به مربی تیم تراکتورسازی عنوان کردند: ما برای شما احترام قائلیم اما این برای چندمین بار است که آقای قلعه نویی در نشست با خبرنگاران شرکت نمی‌کند.

باغ آبادی در پاسخ به خبرنگاران دلیل غیبت قلعه نویی در کنفرانس خبری را انجام فیزیوتراپی عنوان کرد و بدون اینکه توسط آنها سئوال و جواب شود، ساختمان سازمان لیگ را ترک کرد.

دیدار تیم‌های راه آهن شهرری و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته سی و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ فردا یکشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.