قمه زدن زن ایرانی در اعتراض به فیلم رستاخیز + عکس و کلیپ

اعتراض بر سر فیلم رستاخیز به قمه زنی هم کشیده شد :

فیلم رستاخیز ، فیلمی تاریخی است که درباره ی خلیفه شدن یزید ، بعد از معاویه است و ماجرای نامه نوشتن به والی مدینه ، امام حسین است که از او می خواهد تا بیعت کند و…

این فیلم تاریخی با وجود اینکه از خیلی از مراجع تقلید معتبر و علما و مراکز مربوطه و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد و … مجوز گرفته اما در تاریخ ۲۴ تیر ماه ۹۴ ممنوع النمایش شد .

این فیلم تاریخی برای اولین بار در سینما در همان تاریخ ۲۴ تیر ۹۴ پخش شد اما بعد از ساعاتی آن را از روی تیتر اسامی فیلم های موجود در سینما حذف می کنند .

بخاطر اعتراض به پخش شدن این فیلم چندی از معترضین روز گذشته در کنار یکی از سینما های تهران تجمع داشتند و با شعار سر دادن بر علیه پخش شدن این فیلم تاریخی اعتراضات خود را به گوش همه رساندند .

در این تجمع ، دخترها و پسرهای جوان زیادی حضور داشتند که همه ی آنها با تیپ و قیافه ای کاملا مذهبی بودند و از اینکه چنین فیلم تاریخی درست شده بسیار ناراحت بوده و خواهان لغو کامل مجوز انتشار فیلم رستاخیز شدند.

یکی از همین معترضین ، دختر جوانی بود که با قمه زنی شدت اعتراض خود را به گوش همه رساند .

شما در زیر می توانید کلیپ قمه زنی این خانم را ببینید .

دانلود کلیپ ( با حجم ۲٫۸۴ مگابایت )

قمه زنی دختر ایرانی به خاطر فیلم رستاخیز

قمه زنی دختر ایرانی به خاطر فیلم رستاخیز

قمه زنی دختر ایرانی به خاطر فیلم رستاخیز

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. طاها:

    ایرانِ نفرین شده … جهالت بی پایان

  2. مهدی:

    این که به مقدسات توهین نباید شود و تاریخ به واقعه باید روایت شود.از اصول علمی و انسانی و مذهبی تشیع است.و هر اظهار نظر فقهی مختص علما و مراجع است.ما پیرو صاحب الامر حضرت مهدی هستیم و در زمان غیبت پیرو نظر علما.که چیزی جز راه ان حضرت نیست .اما همیشه مقلد ها از اصلشان بیشتر افراط می کنند.خانم خواهر نمی دونم چی صدات کنم شما برو به داعش ملحق شو با روحیات هم سازگار.من نمی دونم چرا کسی به مداح نما هایی که روزه های غیر واقعی و سخیف بی ارزش می خونند یا اشعار موهن یا سینه زنی های رپی راکی می خونند گیر نمیده .خانم شما اون قمه رو بر دار با دار دسته ات برو جلوی همون مداح نما معترض شو گر چه که مشخص تطمیع شدی برای اینکار.
    من نمی دونم این مملکت قانون نداره هرکی از جاش پا میشه جنبش راه می اندازه دین یعنی قانون وقتی یه نفر به قانون احترام نمیذاره دیندار نیست.چرا فضای جامعه رو ملتهب می کنید .تو این شرایط هرج مرج سیاسی همون اقایی که نامش را بر زبان می اوری برو ببین چقدر در مورد نظم جامعه و اتحاد جامعه اسلامی فرمایشات دارند.امیر مومنان فرمود نسبت به امری که به ان جاهل هستید اظهار نظر نکنید.
    متاسفم برای خودم که انسان هایی چون تو خودشان را متشرع می نامند و امثال تو چوبی بر سر دینداران میانه رو است.که با بلاهت ها و حماقت ها و افراطی گری ها ابروی تشیع می برید .امام صادق فرمود مایه زینت ما باشید نه مایه ذلت ما.
    وسلام

  3. میلاد:

    جاهلیت ادامه دارد…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.