قهرمانی ساحلی بازان ایران

جام جم آنلاین: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با غلبه بر چین میزبان، قهرمان رقابت های فوتبال ساحلی المپیک چین شد و از سوی کمیته فنی رقابت ها به عنوان فنی ترین و بهترین تیم شناخته شد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در بازی فینال و در حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر چینی تیم ملی فوتبال ساحلی در یک بازی دشوار توانست با نتیجه دو بر صفر از سد چین بگذرد و مدال طلای المپیک ساحلی را برای ورزش و فوتبال ایران به ارمغان آورد.

ساحلی بازان ایران در شرایطی مدال طلا را به ارمغان آورند که جو ورزشگاه و شرایط بازی کاملا به ضرر آنها بود،اما بازیکنان ایرانی با غیرتمندی توانستند چینی ها را در خانه مغلوب کنند تا مدال نقره به چین برسد.

گل های ایران را حسن عبدالهی و محمد احمدزاده به ثمر رساندند.در بازی رده بندی فلسطین شش بر پنج از سد لبنان گذشت و مدال برنز را به دست آورد.

از سوی کمیته فنی رقابت ها تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان فنی ترین و بهترین تیم جام هم شناخته شد.

فدراسیون فوتبال این قهرمانی و موفقیت را به جامعه ورزش، جامعه فوتبال، کادر فنی و سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی ایران و همچنین آحاد مردم فوتبالدوست ایران تبریک می گوید و امیدواراست این موفقیت ها برای فوتبال ایران دامنه دار باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.