قهر خلبان در دقیقه ۹۰ و درخواست استرداد بلیط

سرگردانی مسافران تهران-پکن و عدم پاسخگویی مسئولان

ماجرا از این قرار است که پرواز تهران به مقصد پکن در تاریخ ۲۳/۴/ قرار بوده است که راس ساعت ۱۹:۲۵ تهران را به مقصد پکن ترک نماید اما بنا بر گزارشات واصله تا این هنگام مسافران این پرواز در سالن ترانزیت فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به سر می برند…

بولتن نیوز:متاسفانه با وجود قول های مکرر مسئولان سازمان هواپیمایی کشور مبنی بر الزام خطوط هوایی جهت عدم تاخیر و پرواز به موقع، این روند نه تنها کاهش پیدا نکرده است بلکه در مواقعی دچار شدت نیز شده است.
به گزارش خبرنگار بولتن، آخرین نمونه بارز این تاخیرها در پرواز روز گذشته ایران ایر به مقصد پکن صورت پذیرفته است.
ماجرا از این قرار است که پرواز تهران به مقصد پکن در تاریخ ۲۳/۴/ قرار بوده است که راس ساعت ۱۹:۲۵ تهران را به مقصد پکن ترک نماید اما بنا بر گزارشات واصله تا این هنگام مسافران این پرواز در سالن ترانزیت فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به سر می برند.
بنا به گفته یکی از مسافران، پس از پذیرش مسافران به هواپیما، تا ساعت ۲۲:۳۰ آنها در هواپیما می مانند و در این ساعت است که اعلام می کنند به دلیل نقص فنی!(پس از حدود۳ ساعت تاخیر) امکان پرواز فعلا وجود ندارد و مسافران می بایست هواپیما را ترک نمایند.
شنیدی ها حاکی از آن است که نقص فنی علت واقعی تاخیر نبوده است بلکه «قهر«خلبان این پرواز موجب این وقفه طولانی شده است و هنوز ایران ایر موفق به جایگزینی خلبان دیگری نشده است!
این ماجرا زمانی تلخ تر می شود که مسئولان محترم این خط هوایی دولتی از ارائه هر گونه خدمات رفاهی به مسافران این پرواز امتناع ورزیده اند و حتی وعده شام این مسافران نیز به آنها داده نشده است و بدتر آنکه از آنها خواسته شده که در صورت وجود مشکل(!) بلیط خود را مسترد گردانند.
این گزارش می افزاید تاکنون هیچ یک از مسئولان خط هوایی ایران ایر و فرودگاه جهت رسیدگی به اوضاع مسافران ننمودن اند و تا این لحظه همه مسافران در سرگردانی کامل به سر می برند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.