قوچان نژاد امشب به اردن می‌رود

    به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تمرین روز یکشنبه تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اردن بسر می‌برد، از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد و به مرور برنامه های تاکتیکی اختصاص داشت.

در این تمرین هادی عقیلی، امید نظری و علی حمودی با نرمش و گرم کردن در ایستگاه‌های گوناگون توسط بارت کاوبرگ تمرین کردند و سپس بازیکنان زیرنظر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان و سایر اعضای کادر فنی به مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند.

در بخش پایانی، کی‌روش بازیکنان حاضر در تمرین را به دو تیم تقسیم کرد و آن‌ها در نیمی از زمین به بازی پرفشار پرداختند. همچنین در ۱۰ دقیقه پایانی شماری از بازیکنان، ضربات ایستگاهی از پشت محوطه جریمه را تمرین کردند.

این تمرین حدود ۲ ساعت بطول انجامید. تمرین بعدی تیم ملی کشورمان ساعت ۱۱ صبح دوشنبه به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت ایران) برگزار می‌شود و بعدازظهر، بازیکنان در محل هتل با رفتن به سونا و استخر، ریکاوری خواهند داشت.

در ضمن رضا قوچان نژاد دوشنبه شب وارد امان می‌شود تا جمع ۲۳ بازیکن دعوت شده تکمیل شود.

تیم ملی فوتبال ایران تا روز ۱۹ شهریور در اردن خواهد بود و در این میان روز ۱۵ شهریور یک دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد. این دیدار ساعت ۱۹ به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت ایران) در ورزشگاه ملک عبدالله دوم شهر امان برگزار می‌شود. تیم ایران سپس روز ۱۹ شهریور برای برگزاری دیدار با تیم ملی لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ به بیروت سفر خواهد کرد. دیدار این دو تیم روز ۲۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.