قیمت بنزین در آمریکا ارزان نخواهد شد

۲۱فروردین۱۳،

اداره آمار انرژی آمریکا طی گزارش جدید خود اعلام کرد که قیمت بنزین در سال جاری بیشتر از پیش بینی ها خواهد بود.

به گزارش Consbank، به نقل از روزنامه “نشنال ریویو” ؛ اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد در سال ۲۰۱۲ میزان قیمت بنزین در این کشور بیشتر از پیش بینی ها افزایش ولی میزان درخواست ها کاهش خواهد یافت.

به گزارش این اداره امسال میانگین قیمت بنزین در آمریکا سه دلار و پنجاه و شش سنت در هر گالن خواهد بود که بیشتر از قیمت سه دلار و پنجاه و پنج سنتی خواهد بود که در ماه قبل پیش بینی شده است. در سال ۲۰۱۲ قیمت بنزین در آمریکا به طور میانگین سه دلار و شصت و سه سنت در هر گالن بود.

بر اساس برآوردهای این اداره احتمال دارد متوسط قیمت هر گالن بنزین در آمریکا در سال ۲۰۲۴ به سه دلار و سی و نه سنت برسد که بیشتر از قیمت سه دلار و سی و نه سنتی خواهد بود که در ماه قبل پیش بینی شده است.

به نوشته این روزنامه میزان مصرف بنزین امسال در آمریکا هشت میلیون و ششصد و نود هزار بشکه در روز خواهد بود که کمتر از میزان پیش بینی شده است. اداره آمار انرژی آمریکا در ماه قبل میزان مصرف بنزین در این کشور را هشت میلیون و هفتصد و ده هزار بشکه در روز پیش بینی کرده بود.

بر اساس این ارزیابی میزان مصرف بنزین این کشور در سال ۲۰۲۴ هشت میلیون و هفتصد هزار بشکه در روز خواهد بود که از پیش بینی های ماه قبل یعنی هشت میلیون و هفتصد و ده هزار بشکه در روز کمتر است.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.