قیمت دلار افزایش یافت

جام جم آنلاین: اکثر صرافی‌های واقع در میدان فردوسی تهران با حذف قیمت ارز و سکه از تابلوی صرافی خود در روز جاری (دوشنبه)، این بازار را متشنج کردند به طوری که در این آشفته بازار، نرخ دلار آزاد تا ۲۱۴۰ تومان هم افزایش یافت.

این اقدام صرافان بازار ارز و سکه را متشنج کرده به طوری که قیمتها دائما در حال تغییر است، این در حالی است که بخش نظارتی بانک مرکزی هنوز درباره این اقدام صرافی‌ها موضع‌گیری نکرده‌ است.

قیمت دلار در بازار آزاد تهران که صبح امروز ۲۰۵۰ تومان بود، ظهر امروز تا ۲۲۰۰ تومان هم بالا رفت ولی هم اکنون نرخ آن به ۲۱۴۰ تومان رسیده، همچنین نرخ یورو در بازار آزاد ۲۶۰۰ تومان و پوند ۳۲۰۰ تومان شده است.

از بازار سکه هم خبر می‌رسد که امروز دوشنبه قیمت سکه تمام طرح قدیم ۷۶۸ هزار تومان، طرح جدید ۷۶۶ هزار تومان، نیم سکه ۳۸۲ هزار تومان و ربع سکه ۱۹۲ هزار و ۵۰۰ تومان گزارش شده است.

در همین حال، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار تهران بیش از ۷۸ هزار تومان اعلام شده است، ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی بیش از ۱۶۰۸ تومان است.

دولت با محوریت بانک مرکزی اعلام کرده است که به زودی قیمت مرجع ارز ۱۲۲۶ تومان تغییر خواهد کرد. برخی پیش بینی ها از افزایش قیمت رسمی ارز تا ۱۶۰۰ تومان است.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.