قیمت انواع صیفی‌ و سبزیجات در بازار تهران

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

با وجود اینکه قیمت صیفی‌جات در مغازه‌های سطح شهر با تعاونی‌های تره‌بار تفاوت چندانی ندارد، به گفته میوه‌فروشان، مردم بیشتر صیفی‌جات خود را از تعاونی‌های …

با وجود اینکه قیمت صیفی‌جات در مغازه‌های سطح شهر با تعاونی‌های تره‌بار تفاوت چندانی ندارد، به گفته میوه‌فروشان، مردم بیشتر صیفی‌جات خود را از تعاونی‌های تره‌بار می‌خرند که این ترجیح تازه‌تر بودن محصولات تعاونی‌ها عنوان می‌شود.

 نرخ صیفی‌جات موجود در مغازه‌های سطح شهر به جز چند مورد خاص مثل سیر ،فلفل دلمه‌ای با قیمت تعاونی‌های تره‌بار تفاوت چندانی ندارد.

به گفته‌ یکی از فروشندگان در محدوده مرکز شهر تهران علت اینکه مصرف‌کنندگان بیشتر نیاز صیفی‌جات خود را از طریق تعاونی‌های میوه و تره‌بار تامین می‌کنند این است که این تعاونی‌ها روزانه حدود ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ مراجعه‌کننده دارند در نتیجه محصولاتشان بسیار تازه‌تر است و مصرف‌کنندگان به این علت ترجیح می‌دهند که از تعاونی میوه و تره‌بار خرید کنند.

ارزان‌ترین محصول در مغازه‌های سطح شهر و تعاونی‌های میوه و تره‌بار مربوط به هندوانه با قیمت حداقل کیلویی ۴۰۰ تومان و حداکثر کیلویی ۸۰۰ تومان است و بیشترین قیمت مربوط به لیموترش با حداقل قیمت کیلویی ۴۵۰۰ تومان و حداکثر کیلویی ۹۵۰۰ تومان است.

قیمت‌ صیفی جات ارائه شده در جدول زیر به صورت میانگین و از نقاط مختلف شهر و همچنین تعاونی‌های میوه و تره بار است.

5n12055jxw47omsawng.png

– .

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.