قیمت بعضی آپارتمان‌های زیر ۴۰ متر

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک واحد ۳۷٫۵ متری در خیابان هاشمی – قصرالدشت، یک خوابه با عمر ۱۲ ساله، متری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان iبه فروش می رسد

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران یک واحد ۳۷٫۵ متری در خیابان هاشمی – قصرالدشت، یک خوابه با عمر ۱۲ ساله، متری ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان iبه فروش می رسد و در خیابان پیروزی سه راه سلیمانیه، واحدی iبه مساحت ۳۸٫۵ متر، یک خوابه، متری ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
آپارتمانی در اتوبان آهنگ، چهارراه میثم iبه مساحت ۳۷ متر و نوساز، ۸۵ میلیون تومان قیمت دارد و یک واحد ۳۳ متری در چهارراه لشگر، یکخوابه با عمر ۱۵ ساله، ۶۸ میلیون تومان iبه فروش می رسد.

واحدی دیگر در فرمانیه iبه مساحت ۳۵ متر، یکخوابه، بی پارکینگ متری ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و آپارتمان ۳۶ متری در خیابان جیحون ۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

یک دستگاه آپارتمان در خیابان سبلان شمالی iبه مساحت ۴۰ متر با عمر ۴ ساله با پارکینگ، متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و واحدی ۳۵ متری و نوساز در شریعتی کلیم کاشانی با ۲۸ میلیون تومان رهن و ۲۰ میلیون تومان وام و ۳۶ میلیون تومان نقد iبه فروش می رسد.

آپارتمانی iبه مساحت ۳۴ متر در نارمک، یک خوابه و با عمر ۲ ساله iبه قیمت ۱۵۳ میلیون تومان iبه فروش می رسد و در خیابان عارف جنوبی یک واحد ۴۰ متری با شرایط وام ۱۸ میلیون تومانی، ۸۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.