قیمت تازه بلیت ایرلاین‌ های خارجی در ایران+جدول قیمت

۲۸ آبان ،

ایرلاین‌های خارجی فعال در ایران قیمت بلیت‌های پروازهای خود را تا ۱۰۵ درصد افزایش دادند.

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ایرلاین‌های خارجی فعال در ایران قیمت بلیت‌های پروازهای خود را تا ۱۰۵ درصد افزایش دادند.

ایرلاین‌های خارجی که از تهران به مقصد دیگر کشورها پرواز دارند، از چهارشنبه هفته قبل نرخ بلیت‌های خود را ۱۰۵ درصد افزایش دادند، این در حالی است که ایرلاین‌های داخلی هم از افزایش قریب الوقوع قیمتها خبر داده‌اند.

از آنجایی که ایرلاین‌های خارجی قیمت بلیتی که در ایران به فروش می رسانند را به ریال دریافت می کنند و در بازار ایران تبدیل به دلار می گردد، بنابراین برای جبران ضرر و زیان ناشی از تفاوت قیمتها، نرخ‌های خود را ۱۰۵ درصد افزایش دادند.

جدول قیمت تازه بلیت ایرلاین‌های خارجی


مقصد

امارات ایر

قطر ایرویز

ایران ایر

تهران- فرانکفورت

۲۴۵۶۰۰۰

۲۶۵۰۰۰

۸۴۵۰۰۰

تهران – پکن

۲۹۴۲۰۰۰

۲۸۱۰۰۰۰

۷۹۱۰۰۰

تهران – کوالالامپور

۲۴۰۰۰۰۰

۲۳۰۰۰۰۰

۹۹۰۰۰۰

تهران- لندن

۲۴۰۰۰۰۰

۲۴۰۰۰۰۰

۹۹۰۰۰۰

تهران- بانکوک

۲۴۰۰۰۰۰

۲۳۰۰۰۰۰

۱۰۰۰۰۰۰

تهران- دوبی

۱۱۰۰۰۰۰

۱۲۰۰۰۰۰

۵۹۰۰۰۰


آخرین نرخ بلیت رفت و برگشت مهمترین ایرلاین‌های خارجی که از تهران به مقصد مسیرهای پرتردد پرواز دارند، به شرح جدول زیر است. البته در این جدول نرخ‌های ایران ایر هم آورده شده که هنوز تغییری نداشته است.

نرخ بلیت رفت و برگشت برای پروازهای آنتالیا هم که از سوی ترکیش ایرویز انجام می‌گیرد، ۰۰۰ تومان است و نرخ بلیت استانبول برای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران فعلا همان حداقل ۳۷۲ هزار تومان است.

گفتنی است، این نرخها حداقل است و برای یک مسیر پروازهای در تاریخ‌های خاص ( مثل آغاز سال تازه میلادی) ممکن است نرخها حتی تا ۵۰۰ هزار تومان هم بیش از این ارقام باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.