قیمت تمام شده حج تمتع برای هر زائر

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/09/cf0aac7acb47841ee7744f7e37f66d19.jpg

مدیرکل پذیرش، اعزام و هماهنگی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال قیمت تمام شده تمتع بین ۷ میلیون ۷۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است، گفت: ۶۴ هزار زائر از اول شهریور به حج تمتع اعزام می‌شوند.

حسن سرخوش درباره اعزام زائران به حج تمتع گفت: ظرفیت سهمیه اعزام به تمتع امسال نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است. امسال ۶۴ هزار نفر اعزام می‌شوند و در ۲ سال گذشته هم ۶۴ هزار نفر اعزام می‌شدند.

مدیرکل پذیرش، اعزام و هماهنگی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اولین پرواز اعزام زائران به حج تمتع اول شهریورماه انجام می‌شود، گفت: ۵۶ درصد زائران که شامل ۳۶ هزار نفر می‌شوند مدینه قبل هستند و ۴۴ درصد زائران که شامل ۲۸ هزار نفر می‌شوند مدینه بعد هستند.

وی افزود: جلسات آموزشی زائران تمتع آغاز شده و مدینه قبلی‌ها ۱۰ جلسه اموزشی دارند و مدینه بعدی‌ها ۱۲ جلسه آموزشی را باید بگذرانند.

سرخوش با اشاره به اینکه معاینات پزشکی ۵۰ درصد از زائران انجام شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هتل‌های بی‌کیفیت از چرخه هتل‌های حج و زیارت در مکه و مدینه خارج شدند و هتل‌های با کیفیت بالا و استاندارد جایگزین آنها شدند.

مدیرکل پذیرش، اعزام و هماهنگی سازمان حج و زیارت در خصوص قیمت تمام شده حج تمتع برای زائران گفت: امسال با تلاش‌های صورت گرفته قیمت حج تمتع نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است. امسال پایین‌ترین قیمت تمام شده تمتع ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و بالاترین قیمت آن ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

فارس

نوشته قیمت تمام شده حج تمتع برای هر زائر اولین بار در اخبار روز ایران پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.