قیمت فروش خودروهای مگان اجلاس سران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

به دنبال اظهارات سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دربارهٔ پایین بودن قیمت فروش خودروهای مگان استفاده شده در جریان برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد، شرکت پارس خودرو قیمت فروش این خودروها را اعلام کرد

خبراقتصادی:چندی پیش مصطفی افضلی‌فرد – سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ – اظهار کرده بود: با توجه به خبرها مربوط به فروش خودروهای مگان در اجلاس عدم تعهد که با قیمت‌های نازل به اشخاص فروخته شده‌ از وزارت صنعت دعوت به عمل آمده تا در این زمینه توضیحاتی ارائه کند.

به دنبال چنین اظهاراتی شرکت پارس خودرو در توضیحی اعلام کرده است که خودروهای استفاده شده در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در دو مرحله و مطابق با روش قانونی مزایده و مبتنی بر قیمت پایه کارشناسی شده توسط کارشناس رسمی دادگستری واگذار شده است.

طبق اعلام این شرکت خودروهای مگان با قیمت‌های بین ۴۴ تا ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در مزایده اول و ۵۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان تا ۶۰ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان در مزایده دوم واگذار شده‌اند.

در زمان برگزاری مزایده، قیمت کارخانه‌ای مگان صفر کیلومتر ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است اما خودروهای مگان واگذار شده به سبب بالاتر بودن قیمت بازار آن، بالاتر از قیمت کارخانه مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند.

البته قبل از این توضیحات آبان ماه سال قبل نیز پس از برگزاری مزایده مرتضی نوازنی – معاون بازرگانی پارس خودرو – قیمت فروش این خودروها را اعلام کرده بود.

به گفته وی از میان خودروهای مورد استفاده در اجلاس سران جنبش عدم تعهد و در مزایده اول، مگان به قیمت حداکثر ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ماکسیما ۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و تیانا نیز ۹۲ میلیون تومان به فروش رسید./ایسنا


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.