قیمت موبایل در بازار تهران رو به کاهش است

منابع بازاری از استمرار کاهش بهای انواع گوشی های موبایل در مراکزو فروشگاه های تهران خبر دادند.

به گزارش خبرنگار بازار ممتازنیوز همزمان با کاهش نرخ ارز در کشور بهای بیشتر کالاهای دیجیتالی از جمله گوشی موبایل و لوازم جانبی آن با افت قیمت روبرو شده اند.
یکی ازفعالان این حوزه در این باره گفت: واردات موبایل ارتباط مستقیمی با تهیه ارز در کشور دارد به سبب همین امر با هرگونه نوسانان ارزی در کشور شاهد تغییر قیمت در این کالای ارتباطی و دیجیتالی می شویم.
از دو هفته قبل تا کنون بهای تمامی محصولات دیجیتالی از جمله گوشی موبایل با افت قیمت روبرو شده و این در حالی است که با وجود تعدیل قمیت ها بازار این کالای ارتباطی با تقاضای سرد مشتریان سپری می گردد.
کاهش تقاضای مشتریان در بازار این وسیله ارتباطی گفت: همزمان با افت قیمت تمامی گوشی های موبایل در مراکز خریدوفروش حضور مراجعه کنندگان برای خرید این کالا نیز کاهش یافت چرا که بیشتر مشتریان منتظر ارزان شدن بیشتر این کالا در بازار می باشند.شرایط فعلی بازار تلفن همراه و استمرار کاهش قیمت ارز در کشورباعث میشود با ارزان شدن گوشی های موبایل، بازار این کالای ارتباطی و دیجیتالی رونق از دست رفته خود را به دست می آورد چرا که با ارزان تر شدن آن شاهد حضور خریداران به این بازار خواهیم شد.
 از دو هفته قبل تا کنون به سبب افت نرخ ارز بهای گوشی های موبایل بالای ۵ میلیون تومانی تا سقف ۵۰۰ هزار تومان ارزان شدند.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضا:

    با سلام
    قیمت گوشی و انواع تبلت رشد شدید طی این روزها داشته که از شمار مشتریان کاسته
    من که به شخصه در این گرانی غیر معمول تمایلی به خرید این محصولات تا زمان رسیدن به قیمت واقعی ندارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.