قیمت موبایل شنبه ۲۴ تیر ۹۱

Mobile 90424  قیمت موبایل شنبه ۲۴ تیر ۹۱

برای دیدن سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید.

به گزارش زیرمیزی،این روز ها با بالا و پایین شدن زیاد نرخ قیمت موبایل،توجه زیادی را به مردم جلب کرده و موجب شده که مردم در خریدن گوشی عجله یا صبر کنند.

X1-01 نوکیا یکی از گوشی‌های دو سیم‌کارته نوکیا است که به دلیل قیمت فروش ۷۰ هزار تومانی توانسته از جایگاه مناسبی در میان علاقه‌مندان این گوشی‌ها برخوردار شود.
این گوشی که به صورت همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند تا کنون شمار بالایی از تقاضای علاقه‌مندان به گوشی‌های دوسیم‌کارته را به خود اختصاص داده است.
این گوشی دوسیم‌کارته نوکیا برای آن دسته از کاربرانی که از گوشی خود تنها جهت برقراری تماس و استفاده از دو سیم‌کارت می‌پردازند مناسب است.
صفحه نمایش رنگی ۸/۱ اینچ با وضوح ۱۲۸ در ۱۶۰ پیکسل، کلیدهای اختصاصی موسیقی، پشتیبانی از کارت حافظه ۱۶ گیگابایتی، قابلیت دو سیم‌کارته، رادیو استریو FM، چراغ قوه و پخش مداوم موسیقی تا ۳۶ ساعت از ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌آید. از دیگر گوشی‌های دوسیم‌کارته نوکیا می‌توان به C2-00 و C2-03 اشاره کرد که با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت با قیمت ۹۰ و ۱۴۸ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
همچنین فروشندگان گوشی‌های نوکیا از افزایش تقاضای مشتریان این برند از گوشی ۱۲۸۰ در سطح بازار تلفن همراه خبر دادند. این گوشی که ارزان‌ترین مدل این برند است، تا کنون مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است. گوشی ۱۲۸۰ نوکیا با قیمت فروش ۳۸ هزار تومانی توانسته به یکی از پرفروش‌ترین‌ها و همچنین صدرنشین‌های این برند در بازارتلفن همراه تبدیل شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.