قیمت نهایی همه مسیر‌های پروازی اعلام شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

11-637.jpg

یک روز پس از آغاز اعمال نرخ‌های تازه مسیر‌های پروازی داخلی، آژانس‌های هواپیمایی همه بلیت‌های متقاضیان را با نرخ تازه می‌فروشند.

به گزارش تفسیری خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روز قبل پس از آنکه افزایش ۶۰ تا ۷۰ درصدی نرخ بلیت پرواز‌های داخلی از سوی شورای عالی هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی اعلام شد، آژانس‌های هواپیمایی برای فروش بلیت با مشکلاتی روبه‌رو شدند.

در پی اعمال نرخ‌های تازه برای فروش بلیت، روز قبل به سبب آنچه به‌روز نشدن پایگاه اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی و وقت‌بر‌بودن اعمال نرخ‌های تازه در پایگاه اینترنتی ایرلاین‌ها خوانده شد، آژانس‌های هواپیمایی تنها به قیمت تازه تعدادی از مسیر‌های هوایی و نه همه آنها دسترسی داشتند.

به این ترتیب روز قبل امکان فروش بلیت بعضی مسیر‌ها در ساعات ابتدایی روز کاری ۱۶ آبان‌ماه وجود نداشت. اما پس از چند ساعت شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های تازه را در پایگاه اینترنتی خود ثبت نمودند و پایگاه اینترنتی با این قیمت‌ها برای رزرو بلیت باز شد و در اختیار آژانس‌های هواپیمایی قرار گرفت.

آنچه قابل توجه است این‌که تنها شرکت هواپیمایی که هنوز نرخ بلیت مسیر‌های پروازی خود را به صورت کتبی به آژانس‌های هواپیمایی اعلام نکرده است، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) است. البته این شرکت نیز همچون دیگر شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های مسیر‌های خود را روی پایگاه اینترنتی هما قرار داده است.

بنا به نقل از‌ی معاون سازمان هواپیمایی کشوری نرخ مسیر‌های پروازی داخلی برای همه شرکت‌ها یکسان است و هم‌چنان به صورت تکلیفی به شرکت‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.