قیمت و زمان عرضه پارس تندر اعلام شد

 خبرگزاری ایسنا: تولید انبوه و تجاری اولین فیس‌لیفت خودرو تندر۹۰ (پارس تندر) در ایران آغاز شد.

فیس‌لیفت تندر ۹۰ با مشارکت رنو و سایپا طراحی و تولید شده است.

فیس‌لیفت تندر ۹۰ تحت عنوان پروژه تندر SR (مخفف دو نام رنو و سایپا) در گروه خودروسازی سایپا طراحی و تولید شده که بیشترین تفاوت این فیس‌لیفت نسبت به تندر ۹۰ فعلی، تغییرات در طراحی بدنه عقب این خودرو است.

 اولین فیس‌لیفت تندر ۹۰ قرار است با نام پارس تندر وارد بازار شود. دلیل این نامگذاری اشاره به نام پارس با توجه به طراحی این خودرو در ایران و همچنین اشاره به نام شرکت پارس خودرو است که این خودرو در آن‌جا تولید می‌شود.

اگرچه نمونه‌های آزمایشی پارس تندر سال گذشته به تولید رسیده و آزمایش‌های فنی، کیفی و عملکردی براساس آن‌ها صورت گرفته بود، اما طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، تولید انبوه پارس تندر نیز از حدود دو هفته گذشته آغاز شده و تاکنون چند صد دستگاه از این خودرو تولید و آماده ورود به بازار شده است.

هفته گذشته مدیرعامل رنوپارس و نماینده رنو در ایران نیز از پارس تندر به عنوان یکی از محصولات جدید رنو جهت عرضه به بازار ایران نام برده بود.

حجم موتور پارس تندر مانند تندر۹۰ فعلی، ۱۵۹۸ سی‌سی و استاندارد آلایندگی آن یورو۴ است. این خودرو مجهز به سیستم ABS و دو کیسه هوا بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز ۶٫۹ لیتر است.

قیمت عرضه این محصول به بازار هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود حدود ۲۱ میلیون تومان باشد. این خودرو قرار است از نیمه دوم امسال وراد بازار شود.        


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.