قیمت پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو اعلام شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 قیمت پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو اعلام شد

قیمت پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو اعلام شد

ممتازنیوز: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو از روز شنبه ۱۵ تیرماه سال جاری در تمامی نمایندگی های مجاز این شرکت در سطح کشور خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، عبداله بابایی با بیان این مطلب گفت: شرکت ایران خودرو به منظور تثبیت بازار و اطمینان به مردم، شرایطی فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند هر محصولی را که می خواهند، به صورت پیش فروش قطعی از طریق نمایندگی های مجاز شرکت در سراسر کشور اقدام کنند.
وی در باره روش پرداخت خرید قطعی خودروها اظهار داشت: متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو، دغدغه ای از نظر نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهند داشت.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: خودروها با قیمت مشخص و مصوب در پایگاه اینترنتی فروش گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می گردد.
بابایی به قیمت خودروها اشاره کرد و گفت: پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با استاندارد یورو ۲ به مبلغ ۲۳۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و پیش پرداخت ۲۰۸ میلیون ریال و تحویل ۷۵ روزه و سمند ال ایکس ای اف ۷ بنزینی قیمت قطعی ۲۷۹ میلیون ۸۰۰ هزار ریال و با پیش پرداخت ۱۹۰ میلیون ریال و تحویل ۶۰ روز خواهد بود.
وی افزود: سمند ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی ۲۶۷ میلیون ریال و مبلغ پیش پرداخت ۲۱۰ میلیون ریال با زمان تحویل ۶۰ روزه است.
این مقام مسئول در خصوص پیش فروش قطعی پژو گفت: پژو۴۰۵ جی ال ایکس بنزینی با قیمت قطعی ۲۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و ودیعه پرداخت آن ۱۸۰ میلیون ریال با تحویل ۶۰ روزه می باشد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: پژو۴۰۵ جی ال ایکس دوگانه سوز به قیمت ۲۶۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و پیش پرداخت ۲۱۰ میلیون ریال با تحویل ۹۰ روزه عرضه می گردد.
بابایی ادامه داد: پیش فروش قطعی پژو پارس ال ایکس با موتور تی یو۵ با قیمت ۳۳۶ میلیون ریال و پیش پرداخت ۲۸۵ میلیون ریال و تحویل آن ۹۰ روزه خواهد بود.
وی همچنین یادآور شد: پژو پارس دوگانه سوز با قیمت قطعی ۳۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و پیش پرداخت ان ۲۸۰ میلیون ریال و با تحویل ۹۰ روزه عرضه می گردد.
بابایی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای عرضه شده به استثنای خودرو پژو۴۰۵ ای ال ایکس دارای استاندارد یورو۴ است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.