قیمت کالاهای آی‌تی ۱۵درصد کاهش یافت

این خبر امروز سهشنبه ۹ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران از کاهش ۱۵ درصدی انواع کالاهای آی تی iبه خصوص لپ تاپ و کامپیوتر شخصی در سطح کشور خبر داد.
“سیدمهدی میرمهدی” در گفت و گو با موبنا با اشاره iبه ایجاد ثبات نسبی ارز در کشور اظهار داشت: iبه سبب کاهش قیمت ارز در کشور و همچنین ایجاد ثبات نسبی همهی کالاها از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، کارتریج و سایر لوازم جانبی با کاهش قیمت روبرو شده اند.
وی با اشاره iبه اینکه نرخ ارز نسبت iبه هفته های پیشین iبه ثبات نسبی رسیده، گفت: هم اکنون میزان نوسانات نرخ ارز در کشور طی روزهای گذشته iبه ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان رسیده که iبه سبب این موضوع فعالیت فعالان این حوزه افزایش یافته است.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره iبه میزان تقاضای مشتریان در این بازار دیجیتالی و ارتباطی گفت: با وجود کاهش قیمت انواع کالاها در بازار همچنان مشتریان تمایل چندانی برای خرید کالا از خود نشان نمی دهند چرا که متقاضایان منتظر ارزان تر شدن انواع این کالاها در بازار می باشند.
به گزارش تفسیری موبنا، نوسانات چشمگیر ارز طی ماه های گذشته سبب شد تا iبهای همهی کالاهای موجود در کشور از جمله کالاهای آی تی با افزایش قیمت چشمگیری روبرو و بسیاری از خریداران نیز از مراجعه iبه بازار منصرف شدند.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.