کارآمدی و آشنایی کامل با محیط زیست در انتخاب رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست لحاظ شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست گفت: از رئیس جمهور کشورمان تقاضا دارم در انتخاب رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست فردی کارآمد و آشنا به محیط زیست معرفی کند تا مشکلات این حوزه همچون آلودگی هوا،‌ ریزگردها، مشکلات نفتی آب‌های خلیج فارس همچون مشکلات دریاچه ارومیه برطرف شود.

“کمال‌الدین پیرموذن” نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین و نیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نشت نفت از نفت‌کش هندی در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: این کشتی هندی در حال حاضر در سواحل استان خوزستان متوقف شده است و توسط کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی در حال بازرسی است تا در صورت اثبات جرم تدابیر مقتضی در راستای اخذ جریمه اتخاذ شود.
 
وی در ادامه افزود: از رئیس جمهور کشورمان تقاضا دارم در انتخاب رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست فردی کارآمد معرفی کند تا مشکلات زیست محیطی همچون آلودگی هوا،‌ ریزگردها، مشکلات نفتی آب‌های خلیج فارس همچون مشکلات دریاچه ارومیه برطرف شود.

گفتنی است؛ کشتی هندی حامل نفت چند روز قبل به دلیل نشت مواد نفتی در آب‌های خلیج فارس سبب آلودگی این آب شده و مشکلات فراوانی برای این منطقه به‌وجود آورده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.