کاراته کاران نوجوان و جوان ایرانی آماده مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران در مورد وضعیت اردوی یک هفته ای در تاشکند گفت: تیم های نوجوانان و جوانان مردان و زنان در اردوی تاشکند وضعیت خوبی دارند و بچه های هر دو تیم شاداب و سرحال در روز جاری آخرین تمرینات خود را انجام می دهند.

‘علی رضا سلیمانی فخر’ با بیان آنکه تیم ها در اردو هیچ مشکلی نداشتند، ابراز امیدواری کرد در مسابقات قهرمانی آسیا با تمام توان به میدان بیایند و با دست پر به میهن اسلامی خود بازگردند.

وی با اشاره به سطح آمادگی تیم های ملی جوانان و نوجوانان کشورمان، اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران ما در شرایط مطلوبی قرار دارند و ما نگرانی از وضعیت ورزشکاران نداریم به جز ‘رامین قره گزلو’ ورزشکار نوجوان وزن ۵۷ کیلوگرم که متاسفانه ویزای او به موقع به دستش نرسیده بود.

وی ابراز امیدواری کرد که قره گزلو یک روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیایی کاراته به تیم ملحق شود.

سلیمانی فخر اضافه کرد: تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی کاراته ازبکستان روز جمعه بیست و سوم تیر ماه سال وارد تاشکند خواهد شد.

مسابقات قهرمانی آسیایی کاراته روزهای ۲۴ تا ۲۷ تیرماه جاری در مجتمع ورزشی منطقه یونس آباد شهر تاشکند برگزار خواهد شد.

قرار است در این مسابقات حدود دو هزار ورزشکار، مربی و مقامات فدراسیون های کاراته جهان و آسیا از ۳۵ کشور آسیایی حضور یابند.

اعضای تیم های نوجوانان و جوانان مردان و زنان ایران در مجموع با داوران، ورزشکاران و مربیان ۵۹ نفر هستند که سرپرستی گروه را ‘محسن آشوری’ دبیر فدراسیون و ‘علیرضا سلیمانی فخر’ سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان برعهده دارند.

آساق**ش.ع**۱۵۵۸***۱۵۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۵۲۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.