کارخانه سیمان مارگون دوهزار و۳۵۰فرصت شغلی ایجاد می کند

‘حسین نجاتی فهیمی’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه شیفت کاری برای فرایند تولید این کارخانه با ظرفیت تولید سه هزار و ۳۰۰تن، فرصت شغلی مستقیم خوبی را در این کارخانه فراهم می کند.

وی گفت: ساخت این کارخانه باعث رونق بازار اشتغال بخش حمل و نقل، دفاتر باربری، کارگاههای تولید بتن و تسریع در اجرای طرحهای عمرانی خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر در کارگاه این طرح در حال کارند.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی این کارخانه بزرگ سیمان۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ۲۵ میلیون یورو تسهیلات ارزی جذب شده است، افزود: بهره برداری از این طرح نیارمند حمایت دولت در جذب مابقی تسهیلات ریالی مصوب شده طرح است.

نجاتی فهیمی اظهار داشت: این پروژه جزو طرحهای مهر ماندگار تصویب شده است و برای بهره برداری به موقع، نیازمند اختصاص ۳۰۰میلیارد ریال تسهیلات معوق مصوب شده بانکی است.

مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون اعتبار مورد نیاز ساخت این طرح را یک هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد وگفت: تا پایان تیر ماه سال ۹۲ فاز اول طرح آماده راه اندازی خواهد شد.

نجاتی فهیمی اظهار داشت: کارخانه سیمان مارگون با ظرفیت تولید سه هزار و ۳۰۰ تن با همکاری سرمایه گذار خارجی در حال ساخت است.

۶۷۱/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۳۰۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. رحیمی:

    دارای ده سال سابقه ایمنی وبهداشت در شرکتهای مختلف هستم وبه حرفه شغلی خودم مسلطم ودر صورت نیاز با شما همکاری می کنم

  2. نوید:

    با سلام و احترام فراوان
    خواستم بدونم این همه تبلیغ میکنید مگه نگفتید ۲۲بهمن کارخونه افتتاح میشه پس چی شد کی نیرو میگیره اینم باید حسرت بشه برا ادم بیکاری مث من
    لطف کنید مسولین کارخونه جواب بدن ک بدونیم و الکی امیدوارنباشیم

  3. محسن:

    با سلام
    از مدیریت کارخونه میخواستم بپرسم چطوریه که من که فوق لیسانس مهندسی شیمی با معدل هفده هستم و خونمون تا کارخونه پنج دقیقه راهه بیکارم و استخدام نشدم در حالی که دوست و هم کلاسی خودم که اهوازیه و ساکن اهواز بود در این کارخونه مشغول به کاره ؟ در حالی که الان استخدام بومی شده و ما شانسی برا استخدام شدن در استان های دیگه نداریم
    لطفا جواب بدین
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.