کاشت هزاران گل بهاری در سطح معابر منطقه ۴

۲۹فروردین۱۳،

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ از کاشت گل در محدوده منطقه خبر داد و گفت: همزمان با آغاز فصل همدلی بوستان ها و معابر منطقه به انواع گل های بهاری مزین شد.

 
حمید ناصحی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با آغاز فصل بهار و به منظور نشاط و شادابی منطقه ۹۰۰ هزار گل لاله، ۲۰۰ هزار گل شب بو و ۱۰۰ هزار کالان کوا در منطقه کاشته شد.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: همچنین دو باغ لاله در بوستان رسالت و ضلع جنوبی بوستان پلیس احداث شد و در مجموع ۲۵۰ هزار لاله و ۱۰۰ هزار گل شب بو و بنفشه در مساحت ۸ هزار متر مربع در این باغ ها کاشته شد.
ناصحی در ادامه به احداث ۵ فرش گل در منطقه اشاره و تصریح کرد: ۵ فرش گل در بزرگراه های شهید صیاد شیرازی و شهید بابایی به گل های مختلف بهاری مزین شد و همچنین ۲۰ هزار گل لاله و ۵ هزار گل شب بو در محدوده باغ پرندگان کاشته شد.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای این طرح ۳۵۰ هزار اصله درخت و ۴۰۰ هزار درختچه در محدوده منطقه، ۵۰ هزار اصله درخت در محدوده جنگل کاری ها و ۲۰۰ هزار نهال در منازل شهروندان کاشته و ۲۰۰ هزار نهال در بین شهروندان توزیع شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.