کاله برابر العربی قطر پیروز شد

جام جم آنلاین: تیم والیبال کاله نماینده ایران در باشگاه‌‌های آسیا با پیروزی برابر العربی قطر صدرنشین گروه سوم شد.

تیم کاله در دومین دیدارش از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حریف قدرتمندی از قطر پیش رو داشت اما با قدرتنمایی بازیکنان ایرانی این تیم را نیز مغلوب کرد. کاله برابر العربی قطر با نتیجه سه بر یک و امتیازهای (۲۵ بر ۲۰، ۲۹ بر ۲۷ ، ۲۴ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۶) به پیروزی رسید.

بهروز عطایی، همچون بازی اول، مسابقه را با ترکیب معروف، محمودی، زرینی، نظری افشار، نادی، غلامی و علیزاده آغاز کرد و سرمربی العربی نیز پمپل، لئوناردو، ابراهیم، الجمانی، بسان، جمعه و ریبریو را به میدان فرستاد.

ست نخست این مسابقه پایاپای پیش می‌رفت اما تاکتیک بهروز عطایی در زدن سرویس‌های کنترلی و بدون ریسک درصد خطای سرویس کاله را پایین آورد و این ست را به نماینده کشورمان داد.

چند اشتباه فردی در ست دوم سبب شد تا قطری‌ها در لحظاتی از بازی حتی از کاله پیش بیافتند اما در پایان اسپک‌های زرینی به کمک کاله آمد. عطایی در میانه‌های این ست از دو تعویض قرا و سید عباسی به جای معروف و محمودی استفاده کرد و حتی با شجاعت به میلاد عبادی‌پور بازیکن جوان خود میدان داد.

در ابتدای ست سوم، مسابقه العربی پنج امتیاز از کاله پیش افتاد ولی سرویس‌های عادل غلامی و دریافت داخل میدان معروف و علیزاده بار دیگر بازی را برگرداند. در طول ست سوم درصد خطای سرویس العربی بالا بود و بازیکنان کاله هم چندین سرویس را در لحظات حساس خراب کردند.

عطایی در ست سوم همچون ست قبل از دو تعویض خود استفاده کرد و به میلاد عبادی پور هم باز میدان داد اما اشتباهات فردی بازیکنان آنقدر بالا بود که این ست را قطری‌ها به سود خود تمام کردند.

العربی در تمام ست چهارم حریفی دست و پا بسته برابر کاله بود و بازیکنان این تیم دیگر توانی برای مقابله با کاله نداشتند. سعید معروف پاسور کاله و تیم ملی در این ست سالوادور کوبایی را چندین بار تک دفاع کرد.

قضاوت دیدار تیم‌های کاله و العربی را داورانی از چین و اندونزی بر عهده داشتند.

تیم والیبال کاله فردا در سومین مسابقه خود در جام باشگاه‌های آسیا به مصاف نماینده میانمار می‌رود. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.